پیشنهاد یک هموطن برای تغییر نام جمهوری اسلامی: ناماش را به «جمهوری حسام بیک و مرادبیک» یا «جمهوری علی بابا» تغییر دهید، آبروی اسلام را بردید - Monday, 13th August, 2018 اندازه قلم متن Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Related به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید