محسن رضایی: سیستم مدیریتی کشور در گِل مانده است

یکشنبه, 23ام دی, 1397
اندازه قلم متن

امتداد: محسن رضایی در دیدار با جمعی از جهادگران از ماندن سیستم دولت در «گل» حرف زده و گفته است: «الان سیستم اداری و مدیریتی کشور در گل مانده است و در بمباران اقتصادی دشمن، دچار به هم ریختگی شده است. نمی‌شود دست روی دست گذاشت و تسلیم شد.»

او می‌گوید: «ترامپ می‌خواهد فروش نفت ایران را به صفر نزدیک کند و کشور را در تامین حقوق کارمندان با مشکل روبرو کند.»

پاسخ محسن رضایی را باید با استناد به تاریخ داد و از او پرسید: سردار مگر یک بار پیش از این نخواستید با کار جهادی مدیریت کشور را از «گل» در بیاورید؟ نتیجه چه شد؟ امروز که می‌گویید: در فروش نفت مشکل داریم، خبر دارید که هنوز بابک زنجانی بدهی نزدیک به سه میلیارد دلاری خود را نپرداخته است؟ شما که امروز از در گل ماندن سیستم مدیریتی حرف می‌زند یادتان هست رئیس کل بانک مرکزی می گفت:‌ «در شعب‌ابی‌طالب» هستیم؟

به یاد بیاورید در آن روزها که دولتمردان نزدیک به اصولگرایان وضعیت کشور را اتفاقا در «گل‌مانده» توصیف می‌کردند اصولگرایان از «برکت و نعمت بودن» بودن تحریم‌ها یاد می‌کردند.

حالا که نگران فروش نفت و مشکل حقوق و دستمزد‌ها هستید بد نیست حافظه‌ خود را با پرونده‌های هولدینگ یاس و مهمتر از آن ۲۵۰ میلیون دلار نفتی که دولت احمدی‌نژاد در اختیار نیروی انتظامی قرار داد و پول آن باز نگشت تازه کنید.

از همین رو باید گفت: با ایجاد شرایط اضطراری در کشور یکبار پای همه را در گل فرو برده‌اید. هنوز اثرات این گل در دست و پاهای مدیران سابق دیده می‌شود که آخرین نمونه آن پرویز کاظمی وزیر دولت احمدی‌نژاد و علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه است که قرار است به اتهامات آنها رسیدگی شود.

از: پیک ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.