بانک مرکزی: نرخ تورم فروردین ماه ۳۲/۳ درصد است

دوشنبه, 16ام اردیبهشت, 1392
اندازه قلم متن

جمهوری اسلامی آمار واحدی از تورم ارائه نمیدهد. روز پیش مرکز آمار ایران نرخ تورم فروردین را ۲۹/۸ درصد اعلام نمود. امروز نرخ تورم در فروردین ماه توسط بانک مرکزی ۳۲/۲ درصد اعلام میشود. این امر نشان میدهد که  هیچ یک از ارقام اعلام شده  نمیتوان اعتناد نمود و احتمالا بدین وسیله کوشش میشود نرخ واقعی تورم اعلام نشود چون تورم حتی بالاتر از این ارقام است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه ۱۳۹۲نسبت به دوازده ماه منتهی به فروردین ماه ۱۳۹۱ معادل ۳۲/۳ درصد است.
بانک مرکزی نرخ تورم را ۳۲/۳ درصدبرای فروردین ماه اعلام کرد

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام بانک مرکزی نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه ۱۳۹۲نسبت به دوازده ماه منتهی به فروردین ماه ۱۳۹۱ معادل ۳۲.۳ درصد است.

شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در سال ۱۳۹۱ نسبت به سال ۱۳۹۰ (نرخ تورم سال ۱۳۹۱) معادل ۳۰.۵ درصد افزایش داشته است.

خلاصه نتایج بدست آمده از شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران بر اساس سال پایه ۱۰۰=۱۳۹۰ به گونه ای است که شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در سال ۱۳۹۱ نسبت به سال ۱۳۹۰ (نرخ تورم سال ۱۳۹۱) معادل ۳۰.۵ درصد افزایش داشته است.

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.