نامه صدیقه مالکی فرد، همسرهاشم خواستار به گزارشگر ویژه ایران در سازمان ملل متحد

یکشنبه, 27ام مرداد, 1398
اندازه قلم متن

استان وایر- به دنبال بازداشت هاشم خواستار به همراه جمعی از همفکرانش در مقابل دادگستری مشهد و بی خبری از وضعیت او؛ صدیقه مالکی فرد همسر این فعال سیاسی و صنفی با ارسال نامه سرگشاده‌ای خطاب به جاوید رحمان گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران  درخواست کمک کرد.

خانم مالکی فرد در نامه خود از جاوید رحمان و سایر نهادهای حقوق بشری در مورد دستگیری هاشم خواستار تقاضای کمک نموده و می نویسد: « از وقتی که ایشان را دستگیر کرده‌اند هیچ اطلاعی از سرنوشت وی نداریم. به هر ارگانی مراجعه می‌کنیم هیچ خبری به ما نمی‌دهند. در این حاکمیت که بر قتل عام و کشتار بنا شده است و رئیس قوه قضائیه‌اش ابراهیم رئیسی یکی از عاملان اصلی قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ است، می‌ترسم بلایی بر سر همسرم بیاورند و بعد بگویند که او خودکشی کرده است.»

او در نامه خود با اشاره به مشکلات پیش آمده برای خود و خانواده‌اش می نویسد: « همسرم را حبس تعلیقی دادند؛ حبس تعزیری کردند. کسر از حقوق کردند. در بیمارستان روانی بستری کردند. ولی ایشان دست از آزادیخواهی و عدالت خواهی برنداشته. نمی دانم این بار چه برنامه‌ای برایش دارند.»

وی در پایان نامه خود اضافه کرده:« من از شما بعنوان نهادها و ارگانهای حقوق بشری درخواست اقدام فوری و اعمال فشار به رژیم آخوندی برای آزادی همسرم را دارم.ایران تا زمانی که این حاکمیت دیکتاتوری ولایت فقیه سرنگون نشده، وضعش هر روز همین است و هر روز انبوه بیگناهان هستند که به زندان روانه می‌شوند.»


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.