آمدنیوز: اسپانسر حوزه علمیه لاریجانی از کشور گریخت

شنبه, 13ام مهر, 1398
اندازه قلم متن

amad_100419.jpgعلیرضا زاکانی فعال سیاسی اصولگرا، خبر «آمدنیوز» مبنی بر فرار «رسول دانیال‌زاده» شریک تجاری «اکبر طبری» و تأمین کننده‌ی مخارج ساخت حوزه علمیه لاکچری «صادق لاریجانی» را تأیید کرد.

روز جمعه ۱۸ مردادماه، «آمدنیوز» در خبری اختصاصی، از خروج «رسول‌ دانیال‌‌زاده» شریک تجاری پیشین «حسین فریدون» و عامل اقتصادی «اکبر طبری» و «صادق لاریجانی» خبر داد و نوشت: «هم‌زمان با برکناری «صادق لاری‌جانی» از ریاست قوه قضائیه در اسفندماه ۹۷، «رسول دانیال‌زاده» متهم اصلی پرونده‌ی «اکبر طبری» از ایران خارج شده‌ و در کانادا سکنی گزیده است. «دانیال‌زاده» برای خروج از ایران، به اندازه‌ی رقم ریالی سه برج خود در کامرانیه و فرمانیه رشوه پرداخت کرده است.»

ساعتی قبل «علیرضا زاکانی» نماینده سابق مجلس با تأیید خبر دو ماه قبل «آمدنیوز» اظهار کرد: «رسول دانیال‌زاده» که نام او در پرونده «حسین فریدون» و «اکبر طبری» مطرح شده، با وجود اتهام «فساد اقتصادی سه هزار میلیارد تومانی فراری داده شده» است.

رسول دانیال‌زاده به دلیل بیش از دو هزار میلیارد تومان بدهکاری به بانک‌ها روز ۲۵ دی ۹۵ بازداشت شد اما گزارشی درباره وضعیت پرونده او منتشر نشده است.

رسول دانیال‌زاده مالک چند کارخانه فولادسازی از جمله «گیلان»، «نورد و لوله سمنان» و «کاویان» است. خبرگزاری فارس پیش از این در گزارشی نوشته بود که او مالک شرکت «گلد فیرو» در امارات و شرکت «ال.سی.اس» در هامبورگ آلمان نیز هست.

از دانیال‌زاده به عنوان یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی نام برده می‌شود و برخی از رسانه‌های اصولگرا، بدهی او را «چهار هزار میلیارد تومان» ذکر کرده‌اند

به نقل از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.