درحالی که خانواده های ایرانی در اثر فقر و استیصال مجبور به فروش اندام خود هستند، خامنه ای میلیاردها تومان هزینه مراسم اربعین میکند

دوشنبه, 29ام مهر, 1398
اندازه قلم متن

این روزها که فقر و نداری و تورم گریبان میلیون‌ها ایرانی را گرفته است، این روزها که فروش اعضای بدن از فرط استیصال بازار فراوان دارد، این روزها که بسیاری از زندگی حتی بخور و نمیر محروم هستند، میلیاردها تومان هزینه برای کارناوال اربعین انجام شده است.

علی ربیعی سخنگوی دولت حسن روحانی گفت: «روزانه بیش از یک میلیون وعده غذایی و در مجموع نزدیک به ۱۱۳ میلیون وعده غذایی و میان وعده و۱۵۰ میلیون بطری آب آشامیدنی در میان #زائران پیش از ورود به #عراق توزیع شد. بیش از ۱۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۴۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به مرز‌های ۴ گانه کشور اعزام شدند. ۱۷ هزار نیروی عملیاتی اورژانس کشور در حالت آماده باش بودند. ۱۶۰ تیم مجهز بهداشتی در این مدت به پایانه‌های مرزی ایران و کشور عراق اعزام شدند. ۱۵ فروند بالگرد و ۴ فروند هواپیما در این مدت در مرز‌ها مشغول به خدمات رسانی بودند.»

مطلبی که در مورد هزینه‌های اربعین منتشر کردید، علاوه بر تمام مسایلی که ذکر کردید، مورد دیگری را هم نشان میداد که شاید کمی مغفول مانده باشد.

اینکه، هزاران آمبولانس و چهل‌ و چند اتوبوس بیمارستان و هزاران نیروی درمانی را ظرف مدت کوتاهی بسیج کردن، شدنی است!!

اینکه، اینترنت پرسرعت بدون فیلترینگ سنگین در مسیرهای اربعین وجود داشته باشد و اینکه صدها و هزارها کیلومتر جاده و پل و امکانات با سرعت فراهم شود، شدنی است!

اینکه، هرروز بیش از یک میلیون وعده غذایی گرم بین مردم تقسیم شود، شدنی است!!

بیش از ۶۰۰۰ کامیون آماده کردن و حمل ۱۵۰ میلیون!!! بطری آب معدنی، شدنی است و ….

تمام آنچه که مردم خود ما از آن محرومند و همیشه گفته شده امکاناتش موجود نیست، برای این سیرک سیاسی که هیچ ربطی به امام‌حسین ندارد، مهیا میشود. در زلزله و سیل مردم باید دست در دست به کمک یکدیگر بشتابند تا از تشنگی تلف نشوند، هنوز در اق قلا مسیرهایی هست که درست نشده، هنوز در سر پل ذهاب زلزله زده داریم و هنوز ذره‌ای از مشکلات کشور حل نشده اما برای سیرک اربعین که توسط خامنه‌ای و اوباش تحت امرش ایجاد شده، امکاناتی بسیار بیش از نیاز فراهم میشود.
خامنه‌ای و مزدوران و جیره‌خورانش طبیعتا برای این سیرک همه کاری میکنند، اما سوال من از مردمی است که به قول خودشان به عشق امام حسین به کربلا میروند؛

شما تمام این مسایل را نمی‌بینید؟؟ اگر امام حسین امروز زنده بود، برایش رفتن به زیارت پدربزرگش مهمتر بود با مردمی که در سختی و تنگدستی زندگی میکنند؟؟ آنانی که در سیرک حکومت شرکت میکنند، مطمین باشند، این هزینه ای که برایشان از جیب مردم ایران می‌شود، حلال نیست، چرا که بسیاری رضایت ندارند پولشان خرج قدرت‌نمایی خامنه‌ای برای طرفدارانش بشود!!!!

@Shahrvandyar


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها: ,

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.