نایب رییس اتحادیه چای شمال: کشاورزان بین کارخانه و سازمان چای پاسکاری می‌شوند

جمعه, 31ام خرداد, 1392
اندازه قلم متن

baghat-chay

در حالی که بهای برگ سبز درجه یک چای ۱۲۰۰ تومان و برگ سبز درجه دو ۶۵۰ تومان تصویب شده است اما هنوز پرداختی به چایکاران با قیمت قبل یعنی ۹۰۰ تومان و ۵۰۰ تومان است.

نایب رییس اتحادیه چای کاران اعلام کرد: با شروع چین دوم برگ سبز چای و علی‌رغم قول های استاندار گیلان در خصوص پرداخت سریع مطالبات چای‌کاران، کشاورزان همچنان بین کارخانه و سازمان چای «پاسکاری» می‌شوند.

به گزارش ایلنا، پرویز شعبانی در خصوص «روش عجیب پرداخت مطالبات چای کاران» اظهار داشت: سازمان چای مقداری از پول پس اندازش را به پولی که هر ۳، ۲ روز در میان از کارخانه‌ها می‌گیرد می‌افزاید و مبلغی را برای امرار معاش به چایکاران می‌پردازد.

وی با اشاره به مذاکره نماینده املش در مجلس با استاندار گیلان، اظهار داشت: معاون اول رییس جمهور قول واریز ۳۰ میلیارد تومان از ۶۰ میلیاردی که قرار است به صنعت اختصاص یابد را تا اول تیر ماه داده است که در صورت تحقق این وعده حداقل مطالبات بهار چایکاران پرداخت می‌شود.

شعبانی افزود: در حالی که بهای برگ سبز درجه یک چای ۱۲۰۰ تومان و برگ سبز درجه دو ۶۵۰ تومان تصویب شده است اما هنوز پرداختی به چایکاران با قیمت قبل یعنی ۹۰۰ تومان و ۵۰۰ تومان است و پرداخت با قیمت های جدید صورت نمی گیرد


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.