سرعت شناورهای ما سه برابر آمریکاست”، رجزخوانی، توهم یا دروغ؟

پنجشنبه, 4ام اردیبهشت, 1399
اندازه قلم متن

نیروی دریائی آمریکا گفت قایق‌های سپاه پاسداران ایران در خلیج فارس مانورهای “خطرناک و آزارانده” در نزدیکی کشتی‌های آمریکائی انجام داده‌اند.

فرمانده نیروی دریائی سپاه، این سخنان آمریکا را هالیودی خواند و هشدار داد “هر گونه خطای محاسباتی را قاطعانه پاسخ خواهند داد. ” سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری در ادامه گفت: اکنون انواع موشک‌های سطحی و زیردریائی ما که به دست خبرگان نظامی داخلی تولید شده، ۷۰۰ کیلومتر بُرد دارند؛ سرعت شناورهای ما سه برابر آمریکاست؛ سپاه شناوری برای حمل هلی کوپتر تولید کرده که ۵۵ متر است؛ و هیچ شناوری وارد منطقه نمی‌شود مگر آنکه ما از جزئیات آن مطلع باشیم.
به عنوان یک ایرانی میهن دوست، تهِ دلم و در اعماق وجودم، آرزویم این است که نیروهایِ نظامی میهنم توانائی دفاع از کشورمان را داشته باشند. ولی مشکلم با رژیمی است دروغگو، رجز خوان و باورمند به خرافات و موهومات.

رژیم دروغگو
“خانه از پای بست ویران است”

پایه‌های رژیم فقاهتی، روی دروغ‌های خمینی در پاریس گذاشته شد. با تبانی و شرکت مثلث بیق (بنی صدر، یزدی، قطب زاده) بنیان شد؛ و با جنگ ایران و عراق، جا افتاد و به مردم تحمیل گردید. دروغ بعدی، خمینی گفت: آب و برق را مجانی می‌کنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم… ما زندگی معنوی شما را مرفه می‌کنیم. بعضی از این حرف‌ها، زائیده‌ی کم دانی و ناآگاهی بود، و برخی طبق “روش معمولِ ملاها”، دروغ و عوامفریبی و روضه خوانی!؟ آنچه از این شعارها نصیب مردم شد: از یکسو گرانی و تورم، و از سوی دیگر درماندگی و فقری بود که نیمی از جمعیت کشور را گرفتار و بیچاره کرد. “زندگی مرفهِ معنوی” خمینی، حلقه‌ی استبدادی بود دور گلویِ ملت و طنابِ امر به معروف و نهی از منکر بود، دورِ دست و پایِ مردم فریب خورده یِ ایران.

رجزخوانی رژیم

نتیجه رجز خوانی هایِ حاهلانه، حرکات غیرعادی و رفتارهای خصمانه خمینی، بلوکه شدنِ بیش از ۱۱ میلیارد از ثروت‌های کشور در آمریکا بود. شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و در زمان‌های دیگر، مرگ بر این و آن؛ جمهوری اسلامی را آرام آرام تبدیل به یک رژیم منفور و ایران را منزوی کرد. بی احترامی به پرچم کشورهای دیگر؛ و رجزخوانی‌های تهدید آمیز، اوضاع کشور را خطرناک و زندگی مردم را ناهنجار ساخت. رجزخوانی سران رژیم، چهار دهه ادامه داشته است.
فرمانده نیروی دریائی سپاه می‌گوید: “آمریکائی‌ها هر لحظه ما را کنار خودشان احساس می‌کنند، بسیج دریائی از بازوان پرتوان ما است و شامل ۲۴۸ ناوگروه می‌شود و هر ناوگروه ۴۵ شناور و مافوق تصور دشمنان است و این آمادگی در نیروی دریائی ارتش در دریای عمان نیز وجود دارد. ”

موهومات و خرافات رژیم

نمی‌دانم از کجا شروع کنم و به کدامیک اشاره نمایم؟ امدادهای غیبی در جبهه‌ی جنگ؛ امام دوازدهم و چاه چمکران؛ دست بدامان ضریح حرم شدن؛ دعای صحیفه‌ی سجادیه برای مقابله با ویروس کرونا؛… یا ماجرای اینکه چگونه حضرت محمد “خورشید را برگرداند” تا حضرت علی بتواند نمازش را بموقع بخواند؟!
موهومات و خرافات، رجزخوانی و توهم و دروغگوئی، طیِ تمام دوران حکومتِ رژیم فقاهتی برقرار بوده است. در این راستا، چند بخش کوتاه از مقاله‌ای که ده سال پیش منتشر کردم را با هم مرور می‌کنیم:
از جمله شعارهای پوچ و ادعاهای توخالی رهبران رژیم: “خبرگزاری دولتی ایرنا: احمدی نژاد در سالگرد در گذشت خمینی گفت: “امام عزیز، فرمودی که رژیم صیهونیستی یک رژیم غاصبّ نامشروع است و یک غده سرطانی است که باید از صفحه روزگار محو شود. من خدمتت عرض می‌کنم که کلام نورانیت و هدایت و آرمانت امروز در آستانه به ثمر رسیدن است و رژیم صیهونیستی فلسفه وجودی خود را از دست داده است. رژیم صیهونیستی در بن بست کامل است و به فضل الهی این آرزوی تو بزودی محقق خواهد شد و این جرثومه فساد از صفحه روزگار محو خواهد شد. ”
شعارها و شیوۀ غیر دیپلماتیک سخن گفتنِ احمدی نژاد، موقعیّت پروژۀ هسته‌ای ایران را کاملاً بمخاطره انداخته و با دشمنی اسرائیل و مخالفت سرسخت تندروهایِ جنگ طلب آمریکا و شرکای صیهونیست‌شان، روبرو کرده است. دشمن با تردستی از این شعارها، ابزاروار برای جلب کشورها در جبهۀ مخالف، فعالیت می‌کند. همان کاری که با صدام و عراق کردند….
نتانیاهو، نخست وزیر شارلاتان اسرائیل که یک صیهونیست تندرو و دست راستی است، در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های خود در آمریکا و اروپا، ایران را به آلمان نازی و احمدی نژاد را به هیتلر تشبیه می‌کند. و می‌گوید: “تنها تفاوت بین ایران و آلمان هیتلری اینستکه ایران می‌خواهد دنیا را رهبری کند، یهودی‌ها را سر به نیست و آمریکا را نیز نابود کند…. ” (جمهوری اسلامی و دیگر دشمنان)
جهار دهه رجزخوانی، مرگ بر این، مرگ بر آن، و رفتارهای غیرمسئولانه و خصمانه‌ی رژیم؛ یران را منزوی و رژیم را منفورتر کرد، ولی رژیم هنوز درک نکرده که چگونه رفتار کند! رفتارش با مردم، توسل به زور و خشونت؛ و با دیگران با رجزخوانی و گوریل وار به سینه کوبیدن بوده است: رفتار وحشیانه و غیر انسانی. حکومتگران نه از گذشته‌ی خودشان آموخته‌اند و نه از سرنوشت حکومت‌های دیگر عبرت گرفته‌اند! مردم در سال ۵۷، شاه را که در اوج قدرت بود، به زیر کشیدند و بیرون انداختند، شما که محتاج و گرفتار هستید. شاه می‌نویسد: ” ژنرال ربیعی، فرمانده نیروی هوائی در دادگاه گفت: ژنرال هویزر، شاه را مانند یک موش مرده از ایران بیرون انداخت. ” (کتاب پاسخ به تاریخ)
سر عقل بیآئید، تغییر سیاست بدهید. منتظر مردم نشوید که شماها را مانند “موش مرده” بیرون بیاندازند.
سیاست فرقه‌ای‌تان را، ایرانی و روش خصمانه‌تان را، مردمی کنید.
خواهید دید که مردم ایران تا چه اندازه بزرگوار و بخشنده هستند.

امیرحسین لادن
ahladan@outlook.com

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.