سلطان قاچاق سوخت هم دستگیر شد

سه شنبه, 20ام خرداد, 1399
اندازه قلم متن

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی از کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق در سال جاری خبر داد و گفت: سلطان قاچاق سوخت با اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :سردار محمدرضا مقیمی از کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق خبرداد و جزئیات این کشف را تشریح کرد و افزود: مقابله با قاچاق سوخت از اولویت های اصلی این پلیس است و مبادی رسمی را به شدت رصد می کنیم و با اقدامات اطلاعاتی اجازه جولان به قاچاقچیان نخواهیم داد.

وی ادامه داد: براین اساس به اخبار و نتایجی دست یافتیم که بر مبنای آن برخی از شرکت ها اقدام به قاچاق سوخت یارانه ای می کردند در واقع این شرکت ها با عنوان صادرات مشتقات نفتی و حلال ها، سوخت، قاچاق می کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مقیمی اضافعه کرد: در رصد این شرکت ها، به یک شرکت خانوادگی رسیدیم که فقط در ۶ ماه دوم سال گذشته ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق کرده بودند؛ ۶ عضو اصلی این باند خانوادگی دستگیر شدند و در جریان پیگیری این پرونده ۱۵ عضو دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اعضاء این شرکت با استفاده از کارت های سوخت اجاره ای، اقدامات مجرمانه خود را دنبال می کردند، گفت: برخی جایگاه داران سوختی در شکل گیری این اقدامات مجرمانه دست داشتند.

مقیمی گفت: در این پلیس سعی بر این است که اقدامات کلان را بر مبنای پیش بینی و پیشگیری دنبال و اجرایی کنیم، بنابراین تشدید اقدامات پیشگیرانه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی ناجا است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.