میرسلیم: نماینده سابق مجلس با واسطه از شهرداری تهران رشوه گرفت

شنبه, 25ام مرداد, 1399
اندازه قلم متن

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس ایران، می‌گوید نماینده سابق مجلس که «با واسطه مبالغی را از شهرداری تهران در سال ۹۵» دریافت کرده، بازداشت شده و این موضوع «قابل انکار» نیست.

او روز شنبه ۲۵ مرداد در گفت‌وگو با روزنامه ایران تاکید کرد که «مستندات» مرتبط با این موضوع را به دستگاه قضایی داده است.

آقای میرسلیم پیش از این گفته بود که یک نماینده مجلس دهم برای کمک به رای نیاوردن تحقیق و تفحص مجلس از شهرداری تهران در دوران محمدباقر قالیباف،‌ ۶۵ میلیارد تومان رشوه گرفته است.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه، نیز روز ۲۱ مرداد تایید کرد که یک نماینده سابق مجلس در ارتباط با این پرونده بازداشت شده است.

تاکنون به صورت رسمی نام این نماینده اعلام نشده است، ولی یاشار سلطانی، فعال رسانه‌ای ساکن ایران، می‌گوید که ابوالفضل موسوی، نماینده یزد در مجلس دهم، در ارتباط با این پرونده بازداشت شده است.

محمدباقر قالیباف که اکنون رئیس‌ مجلس ایران است تاکنون درباره این موضوع اظهارنظر نکرده، ولی علیرضا شریفی، مدیرکل روابط عمومی مجلس از شکایت محمدباقر قالیباف از مصطفی میرسلیم و سه روزنامه‌نگار خبر داده است.

او این افراد را به «تخریب جایگاه مجلس» متهم کرده است.

مصطفی میرسلیم با رد این اتهام گفته است: «شکایت از خبرنگار خارج از صلاحیت مجلس» است و موضوع دریافت رشوه مربوط به مجلس نیست، «بلکه به افرادی برمی‌گردد که یا در مجلس قبل نماینده بوده‌اند و یا اقداماتی مرتکب شده‌اند که به دوران نمایندگی‌شان در مجلس برنمی‌گردد».

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.