ف. م. سخن: ۸۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ (هشتاد هزار میلیارد) تومان به چشم علاف سابق محله پولی نمی آید!

چهارشنبه, 5ام شهریور, 1399
اندازه قلم متن

22DE0362-37D9-49AF-8BE3-327FCCB0A35E.jpeg

امروز فرمانده سپاه پاسداران جمهوری نکبت اظهار داشته است:
«اگر تمام اختلاس‌ها طی ۱۰ سال اخیر را جمع کنیم به عددی حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان می‌رسیم.»

بعد به جای این که از خجالت و شرم سر ش را بر زمین بگذارد و بمیرد می فرماید:
«این رقم اختلاس در بودجه ۱۰ ساله کشور رقمی نیست، هرچند که یک ریال آن هم زیاد است.»

و البته جمله ی «هر چند یک ریال آن هم زیاد است» را از باب تعارف و مبالغه می فرماید.

این مبلغ «مختصر» که به قول سردار اسلام «رقمی نیست» در حالی حیف و میل شده که کل در آمد کشور در سال ۵۵ یعنی یک سال قبل انقلاب خانمان بر انداز اسلامی سه هزار میلیارد «ریال» یعنی سیصد میلیارد تومان بوده و کل هزینه های کشور سه هزار و صد میلیارد «ریال» یعنی سیصد و ده میلیارد تومان.

حال شما مقایسه کنید مبلغ «اختلاس» در جمهوری اسلامی یعنی هشتاد هزار میلیارد تومان، با سیصد و ده میلیارد تومان «کل هزینه های کشور» در زمان پادشاه فقید را، با در نظر گرفتنِ تمام ضریب های ممکن مثل تورم و کاهش ارزش پول و غیره که این هم باعث و بانی اش همین جمهوری اسلامی ست.

تازه این مبلغ هشتاد هزار میلیارد تومان رقم «رسمی» و مورد قبول حکومت نکبت است که آن را اعلام می کند و مبلغ واقعی و مبالغ کشف نشده، به مراتب بیش از این هاست (فقط «یک فقره اختلاس» در هلدینگ یاس وابسته به سپاه پاسداران مبلغ ۱۳۰۰ میلیارد تومان بوده است).

آری. وقتی علاف سابق سر کوچه و خیابان که سابق بر این دم مسجد محل پاشنه می خوابانده و تخمه می شکسته، یعنی «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه تهران باشد، معلوم است که مبلغ ۸۰ هزار میلیارد تومان به چشم اش نمی آید. پول پدرش که نیست؛ پول مردمی ست که امثال سردار بر دوش شان فعلا سوار است و خیال پایین آمدن هم ندارد….

از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.