اپوزیت برنامه مستقل افشین نریمان

یکشنبه, 30ام تیر, 1392
اندازه قلم متن

afshin narimanبرنامه آپوزیت، کاری مستقل از افشین نریمان می باشد. هدف اصلی از تهیه این برنامه اطلاع رسانی است. در این برنامه به بررسی دلایل تغییر جهت نظام از تخریب تا تجلیل از احمدی نژاد پرداخته شده. همچنین مصاحبه با بهروز جاوید تهرانی از زندانیان ۱۸ تیر ۱۳۷۸ .


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۱۰ نظر

  1. جناب نریمان عزیز بهترین هستند.چون دست این حکومت را رو می‌کنه و به مردم اطلاع میده دمت گرم آقای نریمان

  2. اقای افشین عزیز ضمن تشکر از برنامه هاتان حضور شما در رادیو شمرون با توجه به سخیف بودن بعضی مجریان رادیو وکلمات رکیکی که بکار میبرند از اعتبار شما میکاهد یا برای حضورتان در أین رادیو شرط ادب رسانه ای بگذارید یا به انها تذکر دهید در همه برنامه ها رعایت أدب رابکنند حرکات والفاظ جنسی در رادیو اعتبار همه سخنوران وا بخطر میاندازد متشکرم / شنونده وبیننده شما أز تهران

  3. افشین لینک کمپین برای پشتیبانی ازادی زندانیان سیاسی لطفا

  4. آقای افشین ، آقای خامنه‌ای درباره جوانان در جبهه صحبت میکنند، چرا نمیگویید آقای خامنه ای شما که چهار پسر دارد به سوریه نمی فرستی بروند از حرم دفاع کنند.

  5. drod beh shrafet keh dar inja man az shahketab ba khabar shodam kari kardeh ei karestan drod bar shoma marde bozorg

  6. دمت گرم کارت درسته

  7. جناب نریمان درود به شرف شما ودرود به آن کس که در مورد شاه کتاب با شما مشورت کرده من از آن روز که آدرس این کتاب را در سایت شما دیدم در سایت شاه کتاب غرق شده ام وفکر نمیکنم به این آسانی ها از آن رهایی پیدا کنم . درود دوباره بر شما و راهتان درود بر آن خبر آور و درود بر نویسنده شاه کتاب و درود بر این ایرانی های حقیقی . با تشکر . ادیب جعفری .

  8. بادرود و احترام .
    چندی است تاریخ ایران را با شعری زیبا وسحر انگیز سروده و دربخشهایی مانند مزدلخ سرگذشت خمینی و آن رقاصه هندی . داستان ادیان در پیدایش ادیان .در بخش رضا شاه اسرار حافظ .دربخش امریکا الطاف آمریکا به ایران .و پیشگویی آینده ایران .و…… را به شکل حیرت آوری زیبا وقابل قبول در کتا بی با نام شاه کتاب در سایتی بانام www.shahketab,com قرار داده اند اما بدون آدرس تماس . خواهشمنداست در مورد مطالب این کتاب حیرت آور ما را آگاه کنید .
    با احترام .یکی از تماشاگرانتان.

  9. الگو بردارى غلط از (کامبیز حسینى )بامعلومات وسواد سیاسى چرا نمیروید سراغ نواورى؟. اگرنمیتوانید کارى دیگرى راامتحان کنید یکنفر داریم طنزتان هم بسیار بى نمک است باارزوى موفقییت در کارى دیگر برایتان

  10. ادامه بده آقای نریمان و رفته رفته برنامه رو جذابترش کن
    موفق باشی