جوابیه خانواده رونقی ملکی به آقای پیمان عارف

پنجشنبه, 24ام مرداد, 1392
اندازه قلم متن

ronaghi

رهسا نیوز: در پی نوشته ای از آقای پیمان عارف به دنبال اعتصاب غذای عزیزان دربند ابوالفضل عابدینی نصر و حسین رونقی، و سعی در بی اهمیت دادن اعتصاب غذای این عزیزان، خانواده حسین رونقی ملکی جوابیه ای را بشرح زیر صادر کردند.

aref1

ما شما را به عنوان یک فعال سیاسی می دانستیم.

برای شما متاسفیم که چنین مطالبی را در مورد اعتصاب غذا درج نمودید.

و این مطلب به گونه ای توهین به اعتصاب کنندگان و زیر سوال بردن ماهیت اعتصاب آنان بوده است .

همانگونه که اطلاع دارید فرزندم حسین رونقی ملکی هفت بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است و ایشان طبق قانون نباید در زندان بماند ولی هنوز با اینکه مشکلات کلیوی اعم ازخونریزی کلیه , درد شدید هر دو کلیه , تکرر ادرار و همچنین مشکل پروستات و ناراحتی گوارشی و خونریزی معده دارد با شرایط نامناسب در زندان به سر می برد در حالی که تحت درمان نیز قرار نگرفته است. و روز به روز وضع جسمانی اش بدتر می شود و ضمناً عدم بی توجهی مسئولین مربوطه تاکنون و نبود دارو و امکانات پزشکی و متخصص شرایط را برای فرزندم حسین رونقی ملکی بدتر نموده است و جانش در خطر مرگ قرار گرفته است .

هرگز هیچ پدر و مادری راضی نمی شود که فرزندشان اعتصاب غذا کند و جانش را به خطر بیندازد ولی بخاطر اینکه حسین مشکلات جسمی زیادی دارد و درد میکشد و هر لحظه خطر مرگ تهدیدش می کند و کسی از مسئولین نیست که توجه کند تنها راهی که برای فرزندم حسین باقی میماند اعتصاب غذا میباشد .

پس میبینید که اعتصاب حسین که در روز ۱۸ مرداد شروع شده است و همچنین زندانیان دیگر نا به جا و بی منطق نبوده و نیست و هرگز باعث لوث شدن اعتصاب غذا نمیگردد بلکه نوشته جنابعالی نا به جا و بی منطق میباشد .

سید احمد رونقی ملکی پدر حسین رونقی ملکی
پدر فعال حقوق بشر و وبلاگ نویس


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.