چه انتظاری ميتوان داشت از کسانيکه خود ازعوامل سيه روزی مردم ايرانزمين بودند؟! وامروز با حاش نمودن آنهمه خيانت به منافع ملی ميهنمان با کودتای ننگين خود آنرا” قيام ملی” بنامند۰
چه انتظاری ميتوان داشت از کسانيکه خود ازعوامل سيه روزی مردم ايرانزمين بودند؟! وامروز با حاش نمودن آنهمه خيانت به منافع ملی ميهنمان با کودتای ننگين خود آنرا” قيام ملی” بنامند۰