وضعیت جسمانی دو زندانی محکوم به اعدام در اهواز وخیم گزارش می شود

چهارشنبه, 13ام شهریور, 1392
اندازه قلم متن

shabani neajad hadi rashedi

هاشم شعبانی نژاد و هادی راشدی، پس از شکنجه در اداره اطلاعات به زندان کارون بازگردانده شدند

سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ – ۰۳ سپتامبر ۲۰۱۳

هاشم شعبانی نژاد و هادی راشدی، دو زندانی محکوم به اعدام که پیشتر از زندان کارون به اداره اطلاعات منتقل شده بودند؛ مجددا به زندان کارون برگشتند.

بنا بر گزارش ارسالی به “سودویند”، هاشم شعبانی نژاد به مدت ۵۲ روز وهادی راشدی به مدت سه هفته در زندانهای اداره اطلاعات مورد آزار وشکنجه توسط نیروهای امنیتی قرار داشته اند.

طبق این گزارش وضعیت آقای هاشم شعبانی نژاد که حدود ۵۲ روز و آقای هادی راشدی که حدود سه هفته در اداره اطلاعات زیر شکنجه قرار داشته اند؛ وخیم میباشد.

با این وصف، تا این لحظه اجازه ملاقات به خانواده ها داده نشده است و تنها در مورد انتقال زندانیان یاد شده به زندان کارون به صورت تلفنی به خانواده ها اطلاع داده شده است.

پیش از این انتقال ناگهانی زندانیان یادشده به مکانی که نامعلوم؛ شایعه اجرای حکم اعدام اینان به صورت مخفیانه را قوت بخشیده بود.

اکنون و پس از بازگشت این زندانیان به زندان کارون اهواز گفته میشود که برخورد و شکنجه این دو زندانی در اداره اطلاعات، به دلیل نامه ارسالی آقای هاشم شعبانی نژاد بوده است.

هاشم شعبانی نژاد پیشتر طی نامه ای که در سطح رسانه ها انتشار یافته بود، اتهامات منسوب به خود را رده کرده و از شکنجه های شدید جسمی و روانی فعالان موسسه الحوار خبرداده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.