سایت “آینده” خطاب به وزیر اطلاعات: لطفا برخورد کنید

جمعه, 3ام آبان, 1392
اندازه قلم متن

تصویری هم از نتایج این اقدام منتشر شده است. این اقدام عجیب به ویژه در شرایطی رخ داد که امیدواری هایی برای گشایش در وضعیت محصوران و محبوسان حوادث ۸۸ به وجود آمده بود، از همین رو بازتاب منفی بسیار گسترده ای در رسانه های خارجی و همچنین شبکه های اجتماعی و بسیاری از کاربران این شبکه ها داشته که کل نظام و دستگاه های امنیتی کشور را آماج نقد و طعن قرار داده اند.

طبق بررسی های خبرنگار “آینده”، متاسفانه اخبار مربوط به مضروب نمودن دختر مهندس موسوی در ظهر روز عید، حقیقت دارد.

بنا بر این گزارش، در حالی که از چندی پیش شایعات بی اساسی درباره احتمال تغییر در وضعیت حصر میرحسین موسوی و همسرش در افواه شنیده می شد، تنها امکان داده شده در امروز به این خانواده، امکان صرف ناهار مشترک در خانه بوده است.

امروز قرار بود دختران میرحسین و رهنورد برای اولین بار نه در ساختمان کنار منزل میرحسین که ساعاتی را در خانه پدری با وی ملاقات کنند و پس از دیدار دو ساعت و نیمه با پدر و مادر خود که برای اولین بار در خانه شان برگزار شد، برای تفتیش به خانه امن کنار منزل پدر و مادرشان در پاستور برده می شوند.

به گفته نرگس موسوی آنان امر به در آوردن همه لباس ها و لباس زیر و… می کنند و در پی ممانعت فرزندان آقای موسوی از این خواسته، مورد اقدام عجیب و خلاف شان مامور زن قرار می گیرند.
نهایتا رئیس زندانبان ها متوجه ماجرا شده و از دختران میرحسین موسوی عذر خواهی می کند اما هیچ پاسخی بابت رفتار مذکور داده نمی شود.

تصویری هم از نتایج این اقدام منتشر شده است.

این اقدام عجیب به ویژه در شرایطی رخ داد که امیدواری هایی برای گشایش در وضعیت محصوران و محبوسان حوادث ۸۸ به وجود آمده بود، از همین رو بازتاب منفی بسیار گسترده ای در رسانه های خارجی و همچنین شبکه های اجتماعی و بسیاری از کاربران این شبکه ها داشته که کل نظام و دستگاه های امنیتی کشور را آماج نقد و طعن قرار داده اند.

البته به نظر می رسد اقدام عصبی صورت گرفته، ناشی از نابردباری یکی دو مامور بوده و چیزی فراتر از این نیست که در این صورت آقای سید محمود علوی، وزیر جدید اطلاعات می توانند با دستور به برخورد قانونی با این ماموران و اعلام آن به افکار عومی، مانع گسترش بدنامی به دستگاه های امنیتی کشور، دولت تدبیر و امید و کل نظام شوند.

در عین حال این انتظار از دولت آقای روحانی و نیز شورای عالی امنیت ملی و چهره مجربی چون دریابان شمخانی وجود دارد که هر چه سریع تر موضوع حصر را تعیین تکلیف نمایند.

از: آینده


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.