حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران: ماندگاری مهسا امینی و پشتیبانی ما از اعتصابات و اعتراضات مردمان ایران در روز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

یکشنبه, 27ام شهریور, 1401
اندازه قلم متن

ماندگاری مهسا امینی و پشتیبانی ما از اعتصابات و اعتراضات مردمان ایران در روز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ 

به باور حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران، مهسا امینی کشته نشد، او در شب تیره و تار این دوران سیاه همچون ستاره‌ای فروزان در سرزمین ایران درخشید.

مهسا امینی دختری که از کردستان به تهران آمده بود تا با بستگانش دیدار کند به دست دژخیمان حکومت اسلامی کشته شد. او با ایستادگی و سرافرازی جانباخت و ننگ تازه‌ای بر پیشانی حکومت اسلامی به جای گذاشت. او بی گمان در برابر دژخیمان ایستادگی کرد و تن به سازش و آشتی با جنایتکاران نداد و کشته شد. او نیز مانند ندا آقاسلطان، زهرا کاظمی، زهرا بنی یعقوب و صدها زن قربانی دیگر به تاریخ مبارزات زنان ایران برای آزادی پیوست که نام همه آنان در دفتر تاریخ ایران ماندگار است.

خون ریخته شده مهسا‌ی جوان، آغاز و انگیزه‌ای است در دلیری بیش از پیش زنان، در سرپیچی از بند حجاب و در رویارویی برای بر زمین زدن رژیم واپس‌گرای جمهوری اسلامی.

اگر چه رژیم بس سخت جان و دَدمنش است، اگرچه فروپاشاندن آن و رسیدن به آزادی و برخورداری از همه حقوق انسانی راهی بس دراز و پر پیچ و خم میباشد، اما مردمان ایران از زن و مرد که تاکنون بهای سنگینی در این راه پرداخته‌اند همواره با‌ استواری و با اتکا به نیروهای خود این راه را ادامه خواهند داد تا اینکه این دمل بدخیم را از جان ایران زمین برکنند و بدور اندازند.

دیروز ۲۶ شهریور به هنگام خاکسپاری مهسا مزدوران رژیم به روی معترضان که برای بدرقه جاودانی او آمده بودند آتش گشودند و زخمی های دیگر به جای گذاشتند.

حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران نام مهسا یا ژینا امینی و همه ی زنانی را که در برابر حکومت آخوندهای دست نشانده‌ی بیگانگان به مبارزه پرداخته اند گرامی و پاس می‌دارد و از مبارزه‌ی جاودانه زنان ایران برای آزادی و برابری پشتیبانی می‌کند.

حزب ما برای براندازی حکومت اسلامی و از بین بردن نادانی، عوام فریبی، فقر، استبداد و حکومت دینی دست از تلاش بر نمی دارد.

بر اساس پیام های رسیده و خبرهای رسانه‌های گوناگون فردا دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در اعتراض به این آدمکشی دولتی توسط رژیم مستبد جمهوری اسلامی، در برخی از شهرهای ایران مردمان ما دست به اعتصاب عمومی و اعتراضات و تظاهرات خواهند زد ما از این اقدام شجاعانه مردمان ایران پشتیبانی می کنیم و در کنار آنها هستیم. 

نهاد راهبردی حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران( همسازی ملی جمهوری خواهان)

۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ خورشیدی برابر با ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.