عموی کیان پیرفلک: اراده‌ای قوی برای انتساب قتل کیان به مجاهد کورکور وجود دارد

جمعه, 12ام اسفند, 1401
اندازه قلم متن
کیان پیرفلک

 

رادیو فردا

سجاد پیرفلک، عموی کیان پیرفلک، به نقل از وکیل این خانواده اعلام کرد که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی با «اراده‌ای قوی و جانبدارانه» اصرار دارد قتل کیان را به مجاهد کورکور منتسب کند.

بر اساس تصویر گزارشی که آقای پیرفلک در حساب توئیتری خود منتشر کرده است: «به نظر می‌رسد اراده‌ای قوی و جانبدارانه در سوق پرونده و انتساب اتهام قتل کیان به مجاهد کورکور از بدو امر وجود داشته است.»

این پیام می‌افزاید: «انتساب اتهام قتل کیان به مجاهد کورکور با وجود پرونده دیگر در شعبه اول دادگاه انقلاب با اتهام محاربه قصد استفاده حداکثری از متهم مجاهد کورکور را به ذهن متبادر می‌کند.»

عموی کیان پیرفلک تاکید کرد که قتل این کودک «توسط ضابطان قضایی» و «در حضور پدر و مادر کیان واقع شده و در زمان قتل هیچ اثر و نشانی از متهم یادشده [مجاهد کورکور] نبوده» است.

او خواستار بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ای شد که صحنه قتل را ثبت کرده‌اند.

اواخر آذرماه، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در حمله به روستای «پرسوراخ» در شهرستان ایذه چند نفر از جمله مجاهد کورکور را دستگیر کردند.

نزدیکان او از شکنجه برای اخذ اعترافات اجباری خبر دادند و مادر این بازداشت‌شده نیز در ویدئویی نسبت به احتمال صدور حکم اعدام برای فرزندش هشدار داد.

نیروهای حکومتی جمهوری اسلامی شامگاه ۲۵ آبان با شلیک چندین گلوله جنگی به خودروی حامل خانواده پیرفلک، موجب کشته شدن کیان، کودک ۹ ساله و مجروح شدن شدید پدرش شدند.

انتساب پرونده قتل کیان پیرفلک به مجاهد کورکور در حالی است که زینب مولایی‌ راد، مادر کیان پیرفلک، در مراسم خاکسپاری پسرش در برابر هزاران تن و در حضور نیروهای امنیتی تأکید کرد که ادعای حکومت در مورد حمله تروریستی دروغ است و نیروهای حکومتی خود اتومبیل این خانواده را «به رگبار گلوله بستند».


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. مادر کیان از قبل عناد و دشمنی آشکاری به نظام جمهوری اسلامی داشته و انیاب قتل این کودک معصوم به نیروهای امنیتی توسط دهن شستشو داده این زن اصلا متطقی و درست نیست