ضرب و شتم مادر یک دانش آموز در تهران؛ چهار تن در این رابطه بازداشت شدند

جمعه, 12ام اسفند, 1401
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – در پی انتشار ویدیویی از ضرب و شتم مادر یکی از دانش آموزان مدرسه ۱۳ آبان در تهران، چهار تن در رابطه با این موضوع بازداشت شدند. روز گذشته پس از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدرسه مذکور، این زن به همراه شمار دیگری از خانواده های نگران، برای پیگیری وضعیت فرزندانشان به این مدرسه مراجعه کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، امروز پنجشنبه یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۱، چهار نفر در تهران بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، بازداشت این افراد در رابطه با ضرب و شتم مادر یکی از دانش آموزان مدرسه ۱۳ آبان در تهران صورت گرفته است.

روز گذشته پس از مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدرسه مذکور، این زن به همراه شمار دیگری از خانواده های نگران، برای پیگیری وضعیت فرزندانشان به این مدرسه مراجعه کردند.

ساعاتی بعد، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که گویای مورد ضرب و شتم قرار گرفتن این زن توسط یک مرد بود.

گفته می شود این مرد “مامور لباس شخصی” است که برای برخورد و جلوگیری از ازدحام جمعیت خانواده های نگران در محدوده این مدرسه مستقر شده بود.

انتشار این ویدیو با واکنش منفی بسیاری از کاربران صفحات مجازی توام بود.

روز جاری، سخنگوی دفتر فراجا مدعی شد که “فرد حمله کننده به یک زن در مقابل مدرسه ای در تهران، پلیس نبوده است”.

فراجا در تشریح بیشتر این ادعا افزود: “فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از رخ داد مذکور، تیمی از افسران حرفه ای پلیس را مامور پیگیری چند و چون آن حادثه کرد و تجسس های آن ماموران نشان داد که در آن رخ داد کارکنان پلیس هیچ نقشی، خواه مستقیم یا غیر مستقیم، نداشته اند.”


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.