جبهه ملی ایران-خارج از کشور: خامنه ای درنماز میّت بر جسد ابراهیم رئیسی اشک تمساح ریخت

شنبه, 5ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

در نماز میّت رئیسی لااقل سه رئیس جمهور پیشین رژیم در آن مراسم و مراسم خاکسپاری رئیسی شرکت نکردند که خود بیانگر ریزش و شکاف رژف در سیسم حکومتی ملایان درایران است!!.

گمانه زنی های بسیاری است که، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی که در جنگل های کوهستانی نزدیک به تبریز روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت سقوط کرد، وجود دارد که سانحه از قبل توسط خامنه ای و یارانش طراحی شده بود.

یکی از این گمانه زنی ها که بیشتر به یقین نزدیک است آنست «سه بالگرد در برگشت رئیسی از آذربایجان شرقی شرکت داشته اند. بالگرد راهنما که جلوی بالگرد حامل رئیس جمهور بوده، بالگرد حامل و بالگرد امنیتی-حفاظتی که در پی آن در حال پرواز بوده است. بطور قطع این سه بالگرد در تماس رادیویی با هم بوده اند. هنگامی که بالگرد رئیس جمهور رئیسی دچار نقض فنی بوده، دو بالگرد دیگر باید برای امداد در بالای مکان سانحه پرواز میکردند. اگر هم بالگرد ها امکان نشست در نزدیکی نداشتند، محافطین امنیتی از بالگرد به پایین فرود می آمدند و به امداد می پرداختند. امّا اینگونه نبود هر دو بالگرد دیگر بدون توجه به مشکل بالگرد رئیسی مکان سانحه را ترک و حتی از مکان سقوط بالگرد خبر هم نمی دهند!!.» این گونه اقدام در هیچ عرف نظامی، امنیتی، نمی گنجد، مگر با طراحی از پیش محاسبه شده.

گمانه براین است که رئیسی به دست خود خامنه ای کشته شده است. گر چه رئیس جمهورهای رژیم ایران با توجه به تمرکز قدرت در دست رهبر نظام،‌ مسئولیتی بجز تدارکاتچی (گفته محمد خاتمی) وظیفه دیگری ندارند، ولی تصور بر این است که رئیسی پای خود را بیش از حد دراز کرده بود. با احتمال بالا در انتخابات مجلس خبرگان به ریاست این مجلس و سپس بعد از خامنه ای رهبر رژیم اسلامی می بود. ولی این آن نیست که خامنه ای برای استمرار حکومت خلیفه گری خاندان خود در نظر دارد!!.

البته بر مردم ایران و جهان پوشیده نیست که سید ابراهیم رئیسی یکی از جنایتکارترین فردی در تاریخ بعد از انقلاب ۱۳۵۷ ایران بود. ولی مردم ایران حذف این جنایتکار را اینگونه انتظار نداشتند. ملت ایران با عبور از این نظام دد منش میخواهند این جنایتکاران در دادگاه های صالحه کشور ایران به مردم ایران پاسخ دهند و از طریق دادگاه به سزای اعمال جنایتکارانه خود برسند.

ابراهیم رئیسی، در پاییز ۱۴۰۰ به ریاست جمهوری انتخاب شد که خاورمیانه بر سر دوراهی قرار داشت. داعش در عراق و سوریه شکست خورده بود. پیمان ابراهیم صلح بین اسرائیل، امارات و بحرین انجام شده بود،‌ آمریکا پس از دو دهه جنگ از افغانستان خارج شده بود. خاورمیانه پس از سال ها هرج و مرج، افراط گرایی و درگیری فرصتی برای پیگیری دیپلماسی و صلح بین کشورها داشت. اما این در دکترین سیاست خارجی خامنه ای و یارانش قرار ندارد. خامنه ای بدنبال برقراری امپراطوری شیعی در خاورمیانه است و برای اجرایی کردن آن به تشنج در منطقه نیاز دارد.

برای اجرایی کردن دکترین خود، خامنه ای و رئیسی نظر دیگری داشتند. در دوران رئیس جمهوری رئیسی ایران به خطرناک ترین صادرکننده پهپاد به روسیه علیه اوکراین در آمد، و برای به آتش کشیدن خاورمیانه با حمایت از حماس و حمله نسل کشی آن به اسرائیل در ۷ اکتبر سال گذشته دست یازید، و در بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رئیسی برای خود جایگاهی یافته بود. و این از نظر خامنه ای برای بقاء خلیفه گری خاندانش و ماندن در حاکمیت خطرناک بود.

رئیس جمهور ابراهیم رئیسی، شریک ایده آل جنایت های خامنه ای بود و به خامنه‌ای ۸۵ ساله وفادار و جزء لاینفک برنامه اش تضمین جانشینی آرام خامنه ای بود. تحلیگران براین باورند که مرگ ناگهانی رئیسی، این طرح را به هم ریخته، و می‌تواند شخصی جوان‌تر و رادیکال‌تری از سیاستمداران را جانشین او نمایند که سرکوب هرچه بیشتر در داخل و نفوذ و تجاوز در خارج از کشور را به همراه خواهد داشت.

آیت الله خامنه ای رهبر رژیم اسلامی بدست ابراهیم رئیسی خاورمیانه را شعله ور کرد اما مرگ او آتش را خاموش نمی کند.

جبهه ملی ایران – خارج از کشور به آگاهی مردم شریف ایران می رساند، «نباید هرگز به اشک تمساح خامنه ای توجه کند.» رژیم جنایتکار خامنه ای شخصی دیگر را به جای رئیسی از صندوق های رأی بیرون خواهد آورد تا استمرار حکومت خلیفه گری خاندان او را تضمین کند.

جبهه ملی ایران – خارج از کشور

۲ خرداد ۱۴۰۳ – ۲۲ ماه می ۲۰۲۴

اشتراک‌گذاری این:

جبهه ملی ایران – جبهه ملی ایران خارج از کشور (jebhe-melli.com)


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.