شریعت و حقوق مدنی

یکشنبه, 6ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

برای درکِ لزوم، اجتناب‌ناپذیری و سودمندی سکولاریسم، درک سرشت قانون، نظام‌های حقوقی، شریعت، حقوق مدنی و حقوق کیفری ضروری است. به‌ویژه چگونگی شکل‌گیری شریعت، منابع آن، تاریخ تدوین آن، افرادی که آنرا تدوین کردند و شناخت برداشت‌های گوناگون از شریعت، بسیار آموزنده است.

برای مطالعه متن کامل نوشته با فرمت پی دی اف لطفا اینجا کلیک کنید

 

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. قبل از هر چیز باید ۳ عنصر تشکیل دهنده جامعه را بشناسیم:

    ۱٫ دزدهای آفتاب-پرست (یا نفوذی های استعمار) کافران مفتخوار رانتخوار ایسم-سوار در روکش شوروی فاشیسم مذهبیسم ویا کمونیسم مانند آخوندها، ساداتی نژآدها (زاکانی، ساداتی نژاد، شریعتمداری، موتلفه، رضایی، …)
    ۲٫ احمقهای ساندیسی-یارانه ای که حرف خدایان را از سوراخ دهان دزدهای خالق خدایان مذهبیسم و کموونیسم نوکر دزدها می شنوند
    ۳٫ افراد مفید جامعه (کارگران مهندسان خوانندگان نوازندگان آشپزها …)

    از اینرو، باید بدانیم که شکی در سودمندی سکولاریسم برای کشور و مردم نیست و کشور تحت مدیریت دزدها در روکش فاشیسم شوروی مذهبیسم ویا کمونیسم (یا قومی نژآدیسم که بدلیل اقتصاد توریسم و مشارکت تولید ضدتورمی چندکشوری تبدیل به امری باستانی و جهان سومی شده است) وارد کشتار داخلی و جنگ خارجی و خروج ثروت توسط ساداتی نژآدها می گردد.

    بنابراین، موضوع چگونگی مقابله با دزدها از دو طریق نشان دادن احمق بودن دزدها بدلیل سقوط حتمی اشان در مدت زمان طولانی بدلیل برتری یافتن فاسدان ساداتی در روکش هاله نور جعلی مذهبیسم/کمونیسم بر نیروی سازنده و ضد فساد است که عاقبت منجربه سرطانی شدن کشور و خودانهدامی می گردد و طریق دیگر کشاندن دزدها به جنگهایی با دشمنان قدرت خارجی و آشکار ساختن بلوفشان در دشمنی با اربابانشان است.