جبهه ملی ایران – اروپا و سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور: آزادی حمید نوری سیلی به صورت ایرانیان آزادی‌خواه است

یکشنبه, 27ام خرداد, 1403
اندازه قلم متن

آزادی حمید نوری سیلی به صورت ایرانیان آزادی‌خواه است

مبادله حمید نوری با گروگان‌های سوئدی که در پی مذاکرات پشت‌پرده و زد و بند حکومت سوئد با حاکمیت فاسد جمهوری اسلامی صورت گرفت مایه دلسردی طرفداران آزادی و عدالت است. روش جمهوری اسلامی مبنی بر گروگانگیری و مبادله آن با عوامل فاسد و جنایتکار خود شناخته شده و مسبوق به سابقه میباشد. روشی مشمئز‌کننده که در آن جمهوری اسلامی فاتحانه دسته گل بر گردن جنایتکاران خود میندازد و آنها را در مقابل دوربین تلویزیون قرار میدهد تا آنان با پوزخندی طلبکارانه اجرای عدالت را مسخره کنند. باج دادن به حکومتهای تروریستی باعث جسورتر شدن حکومتهای اقتدارگرا در ادامه جنایات آنان در داخل کشورشان می‌شود. مذاکره با جمهوری اسلامی برای مبادله زندانیانی که در دادگاه با اتهام جنایت محکوم شده‌اند تشویق این حکومت به تکرار همان جنایات است. متاسفانه نظام تمامیت خواه جمهوری اسلامی تا کنون توانسته با ایجاد تهدیدهای امنیتی در اروپا و گروگان گرفتن اتباع کشورهای اروپایی روند باج‌خواهی خود را به پیش ببرد. نکته قابل تامل دیگر در این مباله این است که دولت سوئد دکتر احمدرضا جلالی را در آن منظور نکرده است.

حمید نوری و امثال او که در جنایتهای جمهوری اسلامی شرکت داشته‌اند باید روزی در دادگاه عادلانه ای در ایران محاکمه و مجازات شوند. تا آن زمان باید تاکید کرد که تسلیم شدن دولت‌های غربی در مقابل حکومت وحشت جمهوری اسلامی مایه تاسف و دریغ است.

سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور و جبهه ملی ایران – اروپا از مبادله حمید نوری با گروگانهای سوئدی در ایران را محکوم مینماید وانرا در تناقص با حقوق بشر ارزیابی میکند. ما امیدواریم که سرانجام جنایتکاران جمهوری اسلامی رسیدن به سزای اعمالشان باشد.

جبهه ملی ایران – اروپا و

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴۰۲ برابر ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.