«همگامی برای جمهوری سکولاردموکرات»: جنایتی دیگر از سوی اسرائیل

یکشنبه, 24ام تیر, 1403
اندازه قلم متن

Image


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

یک نظر

  1. جنایتی بالاتر از کشتار و فقر و تبعیض عمامه ای علیه مردم ایران و افغانستان وجود نداشته است. اگر روسیه دچار اشتباه شده است و کشور همسایه خویش را ویران کرده است، کشوری که بدان نیازمند است تا به بازار ثروتمند اروپای غربی دست یابد، خب حماقت کرده است.

    در مورد اسرائیل وضع مشابهی است. به جای حماقت رو در رو شدن با اوباش اجاره ای حماس، اگر اسرائیل به آمریکا می رفتند، هم زندگی با کیفیت تری میداشتند و هم اینکه فرصت برای اتحاد ایرانی و ترک و عرب و کرد برای ریختن رانتخواری خرسوار عمامه بسر و اوباشش به چاه مستراح تاریخ فراهم میشد.

    اما فاجعه که برای ایران و افغانستان اتفاق افتاده است بی بدیل است که عده ای ثروت کشور را می دزدند که بروند خارج و بخش دیگر پول را صرف اجاره کردن اوباشی می کنند که اکنون فرماندهان رانتی نجومی شده اند و کارشان کشتار مردم بدلیل لباس و اعتراض به مفتخواری خرسوار عمامه به سر است.

    ایران دچار سرطان خودانهدامی استعماری شده است از همین رو، با هیچ کشور نمی تواند وارد همکاری توسعه محور پیوسته گردد. به همین دلیل است که شاهد هستیم که چین با کشورهای عربی و ترکیه وارد همکاری های گسترده می شود و هر روز خودروها و خانه ها و شهرهای مردم ترکیه و کشورهای عربی زیباتر و با کیفیت تر می شود درحالیکه انحصار خرسوار عمامه بسر و اوباش مزدور نجومی، هیچگونه دریچه ای برای همکاری های توسعه محور با هیچ کشوری حتی چین باز نخواهند گذاشت.

    مثل واضحش، خودروهای زیر هشت هزار دلاری شاسی بلند چینی است که با رانت دلار بیست و هشت هزار تومانی به خرسوار عمامه بسر و مزدوران مدیر شده نجومی پرداخت شد و بجای آنکه کف فقر از پراید به این خودروها تغییر چهره دهد با بیش از شش برابر قیمت خرید و بالای دو میلیارد وارد بازار شد.

    به عبارت دیگر، هیچ کشوری نمی تواند با سرطان خودانهدامی خرسوار عمامه بسر و مزدورانش وارد همکاری توسعه محور بلند مدت گردد و رابطه ایران اشغالی فعلی درحد ایجاد رابطه پیوسته با اجاره کردن اوباش منطقه ای خواهد ماند که خود باعث دشمنی کشورهای همسایه با ایران می گردد.