سه تجمع اعتراضی برگزار شد/ تحصن کارگران شرکت گاز پارس جنوبی

دوشنبه, 12ام شهریور, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز تعدادی از کارگران واگن پارس اراک، شماری از کارگران صنعت نفت شاغل در پالایشگاه ششم نفت و گاز پارس جنوبی و گروهی از شهروندان ساکن میرجاوه با برگزاری تجمعات اعتراضی، خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند. همزمان کارگران شاغل در شماری از سکوهای گازی شرکت نفت و گاز پارس دست به تحصن زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز شماری از کارگران صنعت نفت شاغل در پالایشگاه ششم نفت و گاز پارس جنوبی، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان اداری مرکزی این پالایشگاه، دست به تجمع زدند.

همزمان کارگران شاغل در سکوهای گازی چهل گانه نفت و گاز پارس از جمله سکوهای PD6 ، PD9 ، PD12B ، PD14D ، PD15 ، PA17A ، PD20 ، PD21 ، PQ2 ، PD3 ، PD19C ،SPP24A ،SPD24B دست به تحصن زدند.

اصلاح نظام حقوق و دستمزد کارکنان عملیاتی صنعت نفت و اجرای فوری رای ترمیم حقوق از جمله مطالبات کارگران صنعت نفت عنوان شده است.

تجمع شهروندان در میرجاوه

به گزارش حال وش، امروز شماری از شهروندان در شهرستان میرجاوه دست به تجمع اعتراضی زدند.

براساس این گزارش، این شهروندان نسبت به واگذاری زمین های اجدادی شان توسط رئیس اتاق بازگانی اعتراض دارند.

به گفته شهروندان معترض؛ تمام زمین های منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه از طریق اتاق بازرگانی واگذار شده است.

تجمع اعتراضی شرکت کارگران واگن پارس در اراک

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز جاری شماری از کارگران واگن پارس اراک در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود، در محل کار خود در اراک دست به تجمع اعتراضی زدند.

بر اساس این گزارش، کارگران واگن پارس اراک به دستمزدهای ناچیز، عدم پرداخت مزایای مزدی و تبعیض حاکم بر مجموعه اعتراض دارند و می‌گویند: رفتار مدیریت مجموعه با کارگران درست نیست؛ ما خواستار اصلاح مدیریت شرکت هستیم.

این کارگران روز گذشته و در هفته‌ های اخیر نیز چندین بار دست به تجمع صنفی زده‌ بودند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.