سریال‌های نمایش خانگی «مستهجن»، «هالیودی» یا نمایی از زندگی واقعی

چهارشنبه, 14ام شهریور, 1403
اندازه قلم متن

جوکر

مسعود آذر

شغل,بی‌بی‌سی

خبر توقیف یا سانسور بعضی از سریال‌ها و تولیدات شبکه خانگی نمایش هرازگاهی حاشیه‌‌هایی به همراه دارند. اخیرا خبر توقیف یا «عدم صدور مجوز پخش» سریال «غربت» به کارگردانی امیر پورکیان و «جوکر۲» به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی منتشر شد.

شبکه خانگی نمایش فیلم و سریال مخالفان سرسختی دارد. از نظر کسانی مانند رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آنچه در این شبکه‌های اینترنتی تولید و پخش می‌شود «مستهجن» است و نمی‌توان «با خانواده» پای سریال‌های این شبکه‌ها نشست.

از نظر روزنامه کیهان سریال‌های این شبکه‌ها «مبتذل و سخیف» هستند و بعضی از آنها مانند «نیوکمپ» و «سرگیجه»، «زباله به تمام معنا هستند».

روزنامه کیهان پیشتر در یادداشتی با تیتر «فـوران ابتذال در شـبکه نمایش خانـگی» براین باور است که بعضی از برنامه‌های تولید شده مانند رئالیتی‌شوهایی چون «تی ان تی»، «دست به مهره»، «ناتو» و «ارتش سری»، «برای

\نگاه بخشی از رسانه‌های اصولگرا و نزدیک به حکومت به سریال‌های شبکه نمایش از مشکوک بودن هم گذشته است و از یک «ابتذال اخلاقی» سخن می‌گویند که «هدف‌مند» از طرف یکسری کارگردان‌های سیاسی با سرمایه‌گذاران «اختلاس‌گر و رانتی» و «پول‌های آلوده» به مردم عرضه می‌شود.تخریب سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ترویج سبک زندگی اباحه‌گر و بی‌بند و باری» ساخته شده‌اند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.