۴ تجمع اعتراضی برگزار شد/ اعتصاب کارگران کارخانه لاستیک بارز کرمان

جمعه, 16ام شهریور, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز جمعه، گروهی از کارگران پالایشگاه پارسیان، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره شاغل در منطقه عملیاتی لاوان و سکوی نفتی بلال، دست به تجمع اعتراضی زدند. از سوی دیگر روز گذشته گروهی از کارگران کارخانه لاستیک بارز کرمان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کرده و در محل کار خود دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳، جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران دست به تجمع زدند.

این تجمع در محل کار این کارکنان در منطقه نفتی لاوان صورت گرفته است.

حذف مدیران نالایق، اصلاح نظام حقوق و دستمزد، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، عدم تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی و استرداد مازاد مالیات کسر شده از جمله مطالبات این کارگران معترض به شمار می آید.

تجمع اعتراضی کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان

به گزارش هرانا، روز جاری شماری از کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان در شهرستان مهر، در محل کار خود دست به تجمع زدند.

این کارکنان خواهان اجرای مقررات مربوط به حقوق و مزایا، اجرای کامل ماده ۱۰، اصلاح نظام حقوق و دستمزد، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی و معافیت مالیاتی هستند.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره در سکوی نفتی بلال

به گزارش هرانا، امروز جمعه ۱۶ شهریور ماه، گروهی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران دست به تجمع زدند.

 کارکنان سکوی نفتی بلال در منطقه عملیاتی لاوان، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به تجمع اعتراضی زدند.

حذف مدیران نالایق، اصلاح نظام حقوق و دستمزد، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی، اجرای کامل ماده ۱۰، پرداخت بک-پی ماده ۱۰، عدم تفکیک مشاغل در مناطق عملیاتی و استرداد مازاد مالیات کسر شده از جمله مطالبات این کارگران است.

تجمع اعتراضی و اعتصاب کارگران کارخانه لاستیک بارز کرمان

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه، تعدادی از کارگران شاغل در کارخانه لاستیک بارز کرمان در محل کار خود دست به تجمع اعتراضی و اعتصاب زدند.

اعتصاب این کارگران که تعداد آنها بیش از ۴۰ نفر در این گزارش آمده است، در اعتراض به میزان پایین دستمزد و کسر مالیات بالا از حقوقشان صورت گرفته است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.