پیام سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور به دهمین همایش اتحاد جمهوری خواهان ایران

سه شنبه, 17ام مهر, 1403
اندازه قلم متن

پیام سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

به

دهمین همایش اتحاد جمهوری خواهان ایران

دوستان عزیز شرکت کننده در دهمین همایش اتحاد جمهوری‌خواهان ایران،

بیست سال از پایه‌گذاری اتحاد جمهوری‌خواهان ایران میگذرد و تلاش‌های شما به عنوان بخشی از اپوزیسیون جمهوریخواه و دمکرات ایران در طول این مدت حاکی از آزادیخواهی و ثابت قدمی شما است.

دهمین همایش شما در زمانی برگزار میشود که ماجراجویی های ۴۵ ساله جمهوری اسلامی و اسرائیل و آمریکا ستیزی کشور ما با خطر جنگ و درگیری جدیدی روبروست. جنگی که میتواند ضربه های باز هم کاری‌تر به جان و مال و زندگی مردم ایران وارد آورد.

همایش شما در زمانی برگزار میشود که به دلیل فقدان کارآمدی حکومت اسلامی، کشور تقریبا در همه زمینه ها با بحران روبروست. بحرانهایی که مهمترین آنها نقض فاحش حقوق انسانی و شهروندی ایرانیان است. فشار همه جانبه بر زنان کشور ادامه دارد و تنها در ماه سپتامبر امسال ۸۰ نفر به چوبه‌های دار سپرده شده‌اند.

سبب خوشنودی است که اپوزیسیون جمهوریخواه و دموکرات ایران بر سر مسائل بنیادینی چون آزادی، دموکراسی، رعایت حقوق بشر و تمامیت ارضی اتفاق نظر دارد. امری که همکاری موفق پنج سازمان در ائتلاف «همگامی برای جمهوری سکولار دموکرات در ایران» که هم شما و هم ما در آن شرکت داریم را ممکن ساخته است.

جنبش زن زندگی آزادی به همه نشان داد که ملت ایران تا چه حد خواهان پایان بخشیدن به استبداد دینی و دستیابی به آزادی است. با توجه به این خواست عمومی و افزایش خطر جنگ لازم است که گروهها و نیروهای جمهوریخواه و دمکرات ایران در کنار تلاش برای ایجاد ثقل جمهوریخواهی، خود را برای تحولات آتی کشور آماده کنند.

ما ضمن تقدیم تبریک برای برگزاری دهمین همایش شما امیدواریم که اتحاد جمهوریخواهان ایران در اجرای برنامه‌های خود موفق باشد و بتواند همچنان برای تحقق آزادی، دموکراسی و منافع ملی ایران حرکت کند.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

۱۱ مهر ۱۴۰۳ برابر ۳ اکتبر ۲۰۲۴

sjmikh@iranazad.info

http://www.iranazad.info


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.