معلمان بیرجند خواستار اخراج وزیر آموزش و پرورش شدند + عكس

Friday, 17th April, 2015
اندازه قلم متن

moalleman birjand

معلمان بیرجند که امروز پنجشنبه 27فروردین همزمان با معلمان سراسر کشور تجمع کردند شعار می‌دهند: خط فقرسه میلیون حقوق ما یک میلیون و بهبود سطح زندگی حق مسلم ماست.

آنان همچنین خواستار اخراج وزیر آموزش و پرورش کابینه روحانی شدند. معلمان شعار می‌دهند: فانی حیا کن آموزش و پرورش را رها کن و سکوت ما رضایت ما نیست

از: دانشجوآنلاین


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.