در جمهوری اسلامی پول معجزه می‌کند!

چهارشنبه, 20ام خرداد, 1394
اندازه قلم متن

pul

گفت‌وگو با سردار اسماعیل احمدی مقدم٬ اگرچه با هدف آب تطهیر ریختن٬ بر سر عالی‌رتبه‌ترین مقام نیروی انتظامی کشور صورت گرفته٬ اما ناخواسته٬ این آب تطهیر فردی٬ باعث ریخته شدن آب روی نظام فاسد و مقام اول کشور٬ یعنی سیدعلی خامنه‌ای شده است

گفت و گوی سیمای جمهوری اسلامی با سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم٬ فرمانده سابق نیروی انتظامی٬ خود گویای بسیاری از حقایق تلخ در باره ی جمهوری فاسد اسلامی است. این گفت و گو به روشنی نشان می دهد که سرطان فساد٬ تا مغز استخوان این نظام نفوذ کرده به گونه ای که هیچ امیدی به «معالجه» و «بهبود» آن نمی رود و مرگ دردناک٬ سرنوشت محتوم آن است.

در مطالب و مقالاتی که در رسانه های آزاد و مستقل نوشته می شوند٬ همواره سخن از اَعمال مافیایی مسوولان حکومت اسلامی است٬ چه آن ها که شناخته شده اند و با نام و نشان در حکومت نقش دارند٬ و چه آن ها که در پشت پرده اند و کمتر کسی از هویت آنان با خبر است.
گفت و گو با احمدی مقدم٬ اگرچه با هدف آب تطهیر ریختن٬ بر سر عالی‌رتبه ترین مقام نیروی انتظامی کشور صورت گرفته٬ اما ناخواسته٬ این آب تطهیر فردی٬ باعث ریخته شدن آب روی نظام فاسد و مقام اول کشور٬ یعنی سید علی خامنه ای شده است.

در کشوری که مافیای اقتصادی آن قدر قدرت دارد که می تواند علیه نفر اول نیروی انتظامی اِعمال قدرت کند و او را همچون یک عروسک با دستان خود بازی دهد٬ تکلیف آحاد ملت معلوم است. قدرتی که بتواند فرمانده نیروی انتظامی کشور را به راحتی تهدید کند٬ بتواند با میلیاردها پولی که در اختیار دارد٬ قاضی پرونده را تغییر دهد٬ بتواند با تهدید به پخش فیلم٬ او را به سکوت وادارد٬ بدون تردید قدرتی جهنمی است که نمی توان به راحتی با آن در افتاد یا انتظار «اصلاح» و «کنار کشیدن داوطلبانه»ی آن را داشت.

و تازه این نوک کوه یخ است. آن چه احمدی مقدم از آن سخن می گوید٬ به قول خودش٬ تنها «یک شرکت سرمایه گذاری» است و نه چند شرکت! به بیان دیگر احمدی مقدم فقط با یک گروه مافیایی از ده ها گروه مافیایی مشکل پیدا کرده است٬ نه چند گروه! حال شاید بتوان در تصور خود گنجاند٬ حجم فساد مالی و غیرمالی را که توسط مافیاهای مستقر در سپاه پاسداران٬ وزارت اطلاعات٬ قوه ی قضاییه (که در واقعیت٬ همه ی راه های فساد به آن ختم می شود٬ چنان چه پرونده ی احمدی مقدم هم به آن جا ختم شده است) و دیگر تشکیلات عریض و طویل حکومتی در ایران صورت می گیرد؛ فسادی که ابعاد آن فراتر از چیزی است که بتواند در ذهن بگنجد.

و تمام این تشکیلات مافیایی٬ که بخش های مختلف اقتصاد کشور را مانند گانگسترهای قدیمی که محلات شهر را میان خود قسمت می کردند٬ در اختیار دارند و بین خود تقسیم کرده اند٬ در حکومتی که سید علی خامنه ای٬ رهبر جمهوری اسلامی٬ «مسوولیت مستقیم و تام و تمام» آن را بر عهده دارد٬ به غارت و چپاول مشغول اند.

سید علی خامنه ای کشوری را اداره می کند که «پول» در آن پیغمبر است٬ و این پیغمبر٬ به قول احمدی مقدم در این کشور «معجزه» می کند.
از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.