عکس بوسه محمدرضا شاه بر گونه آیت الله کاشانی به نشان قدردانی از حمایت وی در به ثمر رساندن کودتای ۲۸ مرداد

سه شنبه, 9ام شهریور, 1395
اندازه قلم متن
محمد رضا پهلوی در حال بوسیدن آیت الله کاشانی پس از ورود به ایران - امرداد ۱۳۳۲

محمد رضا پهلوی در حال بوسیدن آیت الله کاشانی پس از ورود به ایران – امرداد ۱۳۳۲

از: ویکی پدیا

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۱۷ نظر

  1. این شخص که می‌بوسد حاج مهدی کریمی ملقب به قصاب است در دیدار آیت اله کاشانی با لوطی‌های تهران، دو ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد محلش هم تکیه دباغخانه

  2. سلام بر شما
    گرچه امثال آیت‌الله کاشانی در ضدیت علیه دکتر مصدق، عملاً کنار شاه و زاهدی قرار گرفتند، اما این فرد که کاشانی را می‌بوسد، شاه نیست.
    ضمناً چنین عکسی در دانشنامه ویکیپدیا وجود ندارد.
    با کمال احترام: همنشین بهار

  3. گزیده ای از کتاب (پاسخ به تاریخ)از محمد رضاخان پهلوی ! :””کمی پس از تاجگذاری پدرم، من مبتلا به حصبه شدم و در اوج بیماری بود که شبی علی‌ابی ابیطالب را به خواب دیدم. با وجود خردسالی می‌دانستم که علی (ع)، امام اول شیعیان را به خواب می‌بینم. در رویای من، علی (ع)در دست راست خود شمشیر دو دم معروفش (ذوالفقار) را داشت و در دست چپش جامی محتوی یک مایع که به من داد تا بنوشم و من چنین کردم(!). فردای آن شب تب من فرو نشست و حالم رو به بهبود رفت ” !!

  4. در ادامه نظر قبلی باد اضافه کنم:
    از اینکه آیت الله کاشانی بر علیه مصدق و به حمایت از کودتای ۲۸ مرداد اقدام کرد، تردیدی وجود ندارد. از او عکس های متعددی وجود دارد که با شعبان جعفری (شعبان بی مخ ) گرفته است (رجوع شود به زندگی نامه آیت الله کاشانی در ویکی پدیا )
    نکته تعجب آور دیگر اینکه در تهران بزرگترین اتوبان تهران بنام آیت الله کاشانی است. روحانیون حاکم باید پاسخ دهند که چرا روحانی ای که از شاه و ۲۸ مرداد طرفداری کرده است و عکس های متعددی با شعبان بی مخ دارد، بزرگترین اتوبان تهران به نامش است؟

  5. با سلام من خیلی راجع به این عکس تحقیق کردم:
    ۱- این عکس سالهاست که بر روی اینترنت می باشد و عکس جدیدی نیست.
    ۲-کسی که آیت الله کاشانی می باشد، بدون تردید محمدرضا شاه می باشد. مو ها و قیافه محمدرضا شاه را می توان با عکس های دیگر شاه در آن زمان می توان مقایسه کرد. لذا اینکه می گویند شخصی که کاشانی را می بوسد شخص دیگری است صحیح نمی باشد.
    ۳- من هیچ عکسی از شاه و آیت الله کاشانی پیدا نکردم که بتوان گفت با فوتو شاپ آنرا تغییر داده باشند و به اینصورت در آورده باشند.
    ۴- من هیچ مدرکی پیدا نکردم که بتوان گفت عکس جعلی است.

  6. فقط باید خندید به این جبهه ملی ها

  7. عکس مربوط به طرفداران کاشانی که در مجله ترقی شماره مهرماه ص۲۱ منتشر شد تا کی میخواید این کولی بازیها رو ادامه بدیدلاشیا؟؟!!

  8. هموطن گرامی
    لطفا دقت کنید که عکس از ویکی پدیا است که به عنوان منبه ذکر شده است..
    شما اگر مساله ای دارید باید به منبع اصلی آن رجوع کنید.
    آن چیزهایی هم که در ویدئو گفته شده اصلا ربطی به موضوع ندارد
    بحث بر سر فقط آیت الله کاشانی نیست. بحث بر سر کودتای ننگین ۲۸ مرداد است. تا زمانی که شما این کودتا را توجیه میکنید از نظر من دموکرات، آزادیخواه و قانونمدار نیستید و خواهان یک دیکتاتوری و حکومت خودکامه هستید.
    چرا به این نکته توجه نمکنید؟

  9. دوستان هم‌میهن، این عکس از یک سری عکس هست که طرفداران کاشانی با او گرفته اند و هیچ ربطی‌ به شاه ندارد. تحریف این عکس ادامه گفتار و رفتار جبهه‌ ملی‌ چی‌‌ها در سال ۱۳۵۷ هست که ما را به اینجا کشانده؛ اینها برای رسیدن به قدرت عکس شاه که هیچ، عکس خدا را هم جعل میکنند تا شاید باز به قدرت برسند و عقده خود نسبت به شاه و خروج از قدرت در سال ۱۳۳۲ را خالی‌ کنند، حالا اگر به ایران و ایرانیان ضرر رسید که رسید اشکالی ندارد. برای جزئیات بیشتر و دیدن هویت اصلی‌ این شخص در عکس و توضیح بیشتر به دقیقه ۳۲ ببعد در ویدیو زیر توجه فرمایید.

  10. ا این عکس مردی را نشان میدهد که کاشانی را می بوسد .در حقیقت عشق و دوستی را نشان میدهد .در اینکه چه کسی است وقتی مشخص میشود که صورتش از روبرو مشخص باشد .بنابراین از نظر تشخیص که کیست نمتواند هر کسی باشد حتی استالین البته او همیشه عقده داشت و نفرت داشت و عشق ننی ورزید .برای تشخیص هویت افراد عکس باید روشن و از روبرو و چهار گوشه باشد.چرا برای اثبات عکسی از روبرو نگذاشتید .و همیشه بدیگران را در شک و حد س کار قرار می دهید .تازه فکر کنیم این شاه است .مگر عیبی دارد که کسی را که در بازگشت به ایران حمایتش کرده ببوسد. دیگر اینکه مگر جناب ماسالی مسلمان بدنیا نیامده ؟ شاه هم مسلمان بدنیا آمد و پادشاه رسمی کشوری بود که دین رسمیش اسلم وشیعه بود انتظار داشتید که صورت پاپ را ببوسد البته آنهم اشکالی ندارد .ایشان اگر صورت استالین و یا ماءو را میبوسید باز هم شما ایراد میگرفتید .؟ دوست من قدری اتصاف داشته باشید و شما با گفتار و کردار دروغ هنراه روشنفکران ۱۳۵۷ با رفتار و گفتار نادرست وکینه اشان به شاه با غص شخصی کل ایران را بباد دادید .دیگر حنای شما ها رنگی ندارد .

  11. آقایون ظاهرا قبول ندارند کرمیت روزولت پول به آقای کاشانی داده باشد که حتی بخواهند بپذیرند که این شخص در هنگام وقوع کودتا به باغ سفارت انگلستان پناهنده شده بود تا رسیدن محمدرضا شاه از سفر خارجه که از خدمات ایشان قدردانی بشود در سلامت و صحت کامل باشند.

  12. لطفا عکس سرداران ملی‌ ایران زمین (ستارخان و باقرخان و میرزا تقی‌ خان امیرنظام) را در بالای صفحه پیش عکس مصدق السلطنه نگذارید چراکه این سرداران ملی‌ با خانواده مصدق (قجر) همیشه در مبارزه و مخالف بودند. اینطوری نمیتوانید سر مردم را شیره‌ بمالید و برالی شخصی‌ مثل مصدق شناسنامه سیاسی مثبت درست کنید و خودتان از بغل آن مرحوم نان بخورید. دره این حقه بازیها تمام شده و جای آن دیگر در عصر ارتباطات نیست. لطفا به شعور مردم توهین نکنید.

  13. عکس‌های موجود از کاشانی نشان می‌دهد که او کوتاه قد بوده است. از آن گذشته این شخص عینک به چشم دارد و به نظر میاید که مو‌های جلوی سرش ریخته است. بنارین هیچ شباهتی‌ با شاه ندارد.

    آیا دار ۶۰-۷۰ سال گذشته هر چه هم گفتید دروغ و جعلی بوده است؟

  14. آقایون ملی،
    تا کی میخواهید با روش لنین با دروع و تحریف بر حریفتان پیروز شوید
    شرف آیا حکم نمیکند که راستگو باشید.
    اگر به عکس کمی دقت کنید میبینید که فرد مزبور عینک منشی به چشم دارد.
    جزئیات دیگر به عهده بیننده ، اگر تیز بین باشد.
    بجای گرم کردن اش قدیمی به فکر حال و روز ایران و پیدا کردن راه ملی باشید.
    حیف از اسم ملی که روی خودتان گذاشتید

  15. خواننده گرامی
    عکس از ویکی پدیاست
    کاربر سایت ملیون ایران

  16. این عکس کاملا تقلبى و ساخنه شده است. شاه هرگز ایت الله کاشانی را و نه هیج کس دیگر را نبوسیده و احتیاجى هم به ان نداشته. از سایت ملیون بعید است که این را چاپ کند

  17. خیلی ضایع هست عکس مونتاژ در بیاید