محمود بهشتی، فعال صنفی معلمان در دادسرای لنگرود تفهیم اتهام شد

یکشنبه, 1ام بهمن, 1402
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – محمود بهشتی لنگرودی، فعال صنفی معلمان، با گشایش پرونده جدید در شعبه ی چهارم دادیاری لنگرود تفهیم اتهام شد. آقای بهشتی پیشتر در دادگاه انقلاب گیلان از بابت این اتهامات تبرئه شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌ های صنفی فرهنگیان ایران، محمود بهشتی لنگرودی با گشایش پرونده جدید تفهیم اتهام شد.

بر اساس این گزارش، آقای بهشتی که کمتر از چهار ماه پیش از بابت اتهامات انتسابی تبرئه شده بود، پس از حضور در شعبه ی چهارم دادیاری لنگرود مجددا بابت فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب مورد تفهیم اتهام قرار گرفت.

شورای هماهنگی تشکل‌ های صنفی فرهنگیان ایران در خبر منتشره به تاریخ دقیق این حضور اشاره نکرده است.

به گفته این نهاد، آقای بهشتی پس از تفهیم اتهام با تودیع قرار کفالت به مبلغ صد میلیون تومان آزاد شد.

لازم به اشاره است، محمود بهشتی لنگرودی در تاریخ ۲۱ اسفندماه سال گذشته در جریان برگزاری تجمعی در حمایت از عزیز قاسم زاده در رودسر، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و همان روز آزاد شده بود.

آقای لنگرودی در فروردین ماه امسال از بابت اتهامات تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری و مقامات در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری لنگرود به دفاع از خود پرداخته و از اتهامات انتسابی تبرئه شده بود.

لازم به ذکر است، محمود بهشتی در سال های ۸۳، ۸۵، ۸۹، ۹۴ و ۱۴۰۰ نیز با اتهاماتی از جمله اجتماع و تبانی، فعالیت تبلیغی، توهین به مقامات، نشر اکاذیب، دوره هایی از حبس را در زندان های مختلف سپری کرده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.