پرواز در جهنم جمهوری اسلامی

سه شنبه, 26ام تیر, 1403
اندازه قلم متن

برای آن ۱۷۶ مردم بی گناهی که در هشتم ژانویه ۲۰۲۰، در پرواز ۷۵۲ (PS752/AUI752)، در آسمان سوختند، هیچ کشیشی، هیچ خاخامی، آخوندی، جادوگری و یا حتا هیچ پیامبری نمی تواند دعا و نیایش کند یا آمرزش و بهشت بخواهد. کسانی که زنده در آسمان سوختند به راستی در آتش جهنمی راستین و این جهانی سوخته اند. اگر چه در بسیاری از جاهای دنیا، در کانادا، اوکراین، سوئد، روسیه، آمریکا و … کشیش های مردم فریب خانواده های داغدار را دور خود گرد آوردند و تا جایی که می شد از آن ها صدقه و وجوهات گرفتند. کار جادوگران، آخوندها و کشیش ها، مفت خوری، مردم فریبی و خون مردم را مکیدن است.  

هر داغی فراموش شود، داغ های این پرواز هرگز از یاد مردمان جهان نمی رود. ۱۷۶ خانوار، در چندین کشور و هزاران هزار از مردمان جهان، گاه و بی گاه، هر روز و هر دم این رویداد جان خراش را به یاد می آورند و غم آن را می خورند. گاهی هنگامی که سوار هواپیما می شوند از ترس چنین رویدادی تن و جانشان می لرزد. شب گذشته باز کابوس این جهنم دو سال و اندی پیش به سراغم آمد و تا بامداد نتوانستم بخوابم. من هیچ یک از آن ۱۷۶ نفر را نمی شناختم، با خانواده های داغدار هم آشنایی نداشتم اما گستره ستمی که آخوندهای انیرانی و بیگانه پرست، بر هم میهنان ما و مردمان جهان روا می دارند؛ “خواب در چشم ترم می شکند”. یک دم به یاد مادران، پدران، فرزندان و خویشان آن خانواده های داغدار بیافتید که در آن جهنم زنده زنده سوختند. بیچاره سربازی که به آن هواپیما شلیک کرد! غم دیگران غم من هم هست، همانگونه که شادی آنان شادی من هم هست “تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی!”.

شمار فراوانی از مردمان کنجکاو در سراسر جهان از خود می پرسند چرا خامنه ای به آتشبارهای هوایی برای کشتن آن مردمان بی گناه فرمان آتش داد، چه رازی در این کشتار نهفته است؟ چه کسانی و یا چه اسنادی در آن هواپیما بود که خامنه ای و اربابانش را واداشت تا فرمان آتش به سوی آن هواپیما را بدهند؟ چرا به هواپیمای ۷۵۲ پس از یک ساعت دیرکرد و تعلل اجازه پرواز داده شد؟ چرا سپاه پس از سقوط هواپیما با دستپاچگی و با سرعت اجساد و اشیاء سوخته ی هواپیما را جمع آوری کرد؟ چرا خاکستر کاغذهای سوخته در آتش هواپیمای ۷۵۲ را هم به باد دادند؟ چرا امروز پس از چهار سال، هنوز هم اوکراین هدف پهپادهای جمهوری اسلامی است؟ آیا شلیک به هواپیمای مسافربری ۷۵۲ و مسافران آن با جنگ روسیه و اوکراین که بعدها رخ داد، ارتباط داشته است؟ مردمان اوکراین و روسیه چرا در آتش جنگ می سوزند.؟ چرا انگلستان از اتحادیه ی اروپا بیرون رفت؟ چرا سیاستمداران خونخوار جهان به پوتین این جاسوس کهنه کار روسی پروانه ی کشتار بی گناهان را می دهند؟ چرا ما، مردمان جهان، در ایران، افغانستان، آفریقا، اروپا، آمریکا و … باید کشته و نابود بشویم. آیا فرمان این کشتار ها در سراسر جهان از جایی و از سوی آدمخواران ویژه ای داده می شود؟

راز این رویداد غم انگیز را خامنه ای و اربابانش می دانند. از روزی که در سال ۱۳۳۶، سال ها پیش از انقلاب بهمن ۱۳۵۷ در ایران، خامنه ای با روح الله خمینی دیدار کرد، این دو “خ”، به همراهی یکدیگر جنایت های فراوانی انجام داده اند. یکی از این جنایت ها جنگ ایران و عراق است که به دستور خمینی آخوند و فرماندهی ارتشِ یک غیرنظامی به نام علی خامنه ای انجام گرفت. در این جنگ سدها هزار جوان بی گناه ایرانی کشته شدند. جنگ ها، کشتارها، تیر باران های فراوانی که در درازای سال های ننگین تاخت و تازِ آخوندها در ایران انجام گرفته است همگی بهانه هایی برای نابودی و ویرانی کشور ما بوده است. محمدرضا پهلوی و پدرش ده ها سال آزادیخواهان، فرهیختگان و رهبران راستین ایران را زندانی کردند، آواره کردند و کشتند. بیگانه پرستان همیشه در ایران، از برپایی حزب ها و انجمن های مردمی با زور سرنیزه و کشتار جلوگیری کرده اند. امروز هرزه درایان و دشمنان مردمان ایران، هم میهنان ما را متهم می کنند که ایرانیان از حزب گریزان هستند. آری مردمان میهن ما که اجازه ی هیچ گونه گردهمایی را ندارند، آن ها از حزب های حاکم فرموده و دروغین مانند، حزب ملیون، رستاخیز و مشارکت و انتصابات ها (انتخابات های مهندسی شده ) هم گریزان هستند. بیش از سد سال است که معنای حزب و فعالیت سیاسی در ایران برابر است با زندان و شکنجه و تبعید، آیا در جهان کسی هست که “عاشق حبس و کتک و تبعید باشد”؟ آزادی و دموکراسی که نباشد حزب هم معنای واقعی خود را ندارد. به دلیل نبود آزادی و حاکمیت مردم است که جانورانی مانند خمینی، خلخالی، خامنه ای و هر “خ” دیگری، هر ناکس و میهن فروشی می تواند دست به کشتار مردمان بی گناه در کشور ما بزند. هر جانوری یک انسان را بکشد، جانور است انسان نیست و هر کس که یک ایرانی را بکشد ایرانی نیست. به آتش بستن و سرنگونی هواپیمای ۷۵۲ نیز جنایت علیه بشریت و نمونه ی بارز تروریسم و آدم کشی است.   

داغ این پرواز جهنمی و یاد کشتاری که اربابان خمینی و خامنه ای سامان داده اند از یادها نخواهد رفت. هر کس این داغ را فراموش کند ما ایرانیان که ۴۵ سال است در آتش این جهنم خاموش در آتش خیانت ها و جنایت های آخوندها می سوزیم آن را فراموش نخواهیم کرد. نام ننگین خامنه ای بدکاره، این جاسوس کهنه کار، در تاریخ ایران و جهان تا همیشه با بد نامی بر جای خواهد ماند. از نگاه من خامنه ای تنها نیست که مانند پهلوی ها می تواند این همه خونریزی و غارت انجام دهد او و گروهی از اهریمنان، ایران و جهان را به این روز سیاه نشانده اند. محمدرضا پهلوی و پدرش هم آزادی خواهان و اندیشمندان ایرانی را که تن به خیانت نمی دادند، زندانی می کردند، می کشتند و از ایران فراری می دادند. از سد سال پیش تا کنون حزب ها، انجمن ها و  تلاش آزادیخواهان و از جان گذشتگانی که وابسته به حکومت های  دست نشانده و دیکتاتوری نبودند، ممنوع و تعطیل بوده است. تنها کشورهای واپس نگه داشته شده نیستند که در این آتش می سوزند، مردمان آمریکا و اروپا هم در آتش نادانی می سوزند، بیهوده نیست که حزب های دست راستی در اروپا هر روز بزرگ تر و نیرومندتر می شوند و دونالد ترامپ می تواند با همه ی دزدی ها و دروغ هایش همچنان جلوه نمایی و خود فروشی کند.

همه ی سیاستمداران جهان هنگامی که به فرمانروایی می رسند به اهریمنانی مردمخوار دگردیسی می یابند، از همین روست که  وارستگانی مانند گاندی ها، مصدق ها، پاتریس لومومباها و … از کار برکنار و یا کشته می شوند. شگفت آن که لی هاروی اسوالد قاتل جان.اف. کندی و ده ها شاهد این قتل یا کسانی که چیزی درباره ی این قتل می دانستند نیز کشته شدند و مردمان جهان تا کنون نتوانسته اند به درستی بدانند که چرا رئیس جمهور کندی، در روز روشن و در برابر چشم هزاران نفر کشته شد. هر کس در هر کجای جهان با این روند بستیزد زندانی، کشته و یا سر به نیست می شود. هر روزنامه نگار، سیاستمدار و یا هر کس دیگری هم که بخواهد و یا بتواند راز پرواز ۷۵۲ را فاش کند نابود خواهد شد. چه بسا کسانی مانند ژولین آسانژ که آگاهانه چنین رازهایی را فاش کردند، زندانی یا کشته شده اند. باکی نیست! امید من به آن است که همیشه هستند کسانی که شمع زندگی خود را فراراه مردمان جهان می گذارند و رازهای مگو را فاش می سازند. شما هم برای رهایی میهن مان از چنگال آخوندها هر کاری از دستتان بر می آید، انجام دهید. نباید بیکار نشست، باید کاری کرد. “کدامین نغمه می ریزد، کدام آهنگ آیا می تواند ساخت، طنین گام های استواری را که سوی نیستی مردانه می رفتند، طنین گام هایی را که آگاهانه می رفتند؟ …”. 

منوچهر تقوی بیات

دوشنبه بیست و پنجم تیرماه ۱۴۰۳ خورشیدی برابر با ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۴ ترسایی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.