بیست تجمع اعتراضی برگزار شد

چهارشنبه, 31ام مرداد, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه، جمعی از پرستاران و کادر درمان در شهرهای تهران، رشت، اصفهان، اهواز، مریوان، کرمانشاه، دهدشت و تبریز و گروهی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت، تعدای از رانندگان مینی بوس در بندرعباس، شماری از شهروندان روستای کندوله در مقابل سازمان آب و فاضلاب کرمانشاه و گروهی از کشاورزان در مقابل ساختمان استانداری کرمانشاه با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. از سوی دیگر، روز گذشته، جمعی از کارگران ارکان ثالث و پشتیبانی شرکت های پیمانکاری شاغل در هشت پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز جاری جمعی از پرستاران و کادر درمان در شهرهای تهران، اصفهان، رشت، اهواز، مریوان، کرمانشاه، دهدشت و تبریز در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، تجمع کردند.

تجمع این پرستاران در مقابل ساختمان های وزارت بهداشت در تهران، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، استانداری اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همچنین در داخل ساختمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور  اهواز، داخل محوطه بیمارستان فجر در مریوان و یکی از بیمارستانهای دهدشت صورت گرفته است.

همچنین، گروهی از پرستاران با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی اعتراضی در رشت، دست به تجمع زدند.

پرستاران به موضوعاتی نظیر عدم اجرای قانون تعرفه‌گذاری، تأخیر در پرداخت مطالبات و اضافه‌کار اجباری با حق‌الزحمه‌ی پایین اعتراض دارند و خواستار اصلاح نظام مزدی در بخش درمان کشور و پایان دادن به تبعیض های موجود هستند.

 

 

 

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

به گزارش هرانا، امروز چهارشنبه، گروهی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت، دست به تجمع زدند.

کارکنان معترض خواستار “حذف کامل سقف‌ حقوق، حذف محدودیت حق‌ سنوات بازنشستگی، عودت کسورات مازاد مالیات، اجرای کامل ماده ۱۰” شدند.

تجمع اعتراضی اهالی روستای کندوله در کرمانشاه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، امروز چهارشنبه، جمعی از شهروندان روستای کندوله با تجمع اعتراضی در مقابل سازمان آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به قطع مکرر آب در این روستا صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی رانندگان مینی بوس در بندرعباس

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، امروز گروهی از رانندگان مینی بوس در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان، در مقابل ساختمان فرمانداری بندعباس دست به تجمع زدند.

تجمع این رانندگان در اعتراض به مسدود شدن کارت سوخت خودرویشان و مشکلات ناشی از آن در پی بی توجهی مسئولین صورت گرفته است.

تجمع اعتراضی کشاورزان در کرمانشاه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران، روز جاری، گروهی از کشاورزان در مقابل ساختمان استانداری کرمانشاه تجمع کردند.

این کشاورزان خواستار مطالبات خود پس گذشت دو ماه هستند.

تجمع اعتراضی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه

به گزارش هرانا، روز سه‌ شنبه سی ام مرداد ۱۴۰۳، جمعی از کارگران ارکان ثالث و پشتیبانی شرکت های پیمانکاری شاغل در هشت پالایشگاه سوم، پنجم، ششم، هفتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه دست به تجمع زدند.

حذف شرکت های پیمانکاری، داشتن حق تجمع و اعتراض و نیز بازگشت به کار کارگران اخراج شده از جمله مطالبات این کارگران است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.