برنده مدال طلای دُرفشانی این هفته (۹)!

شنبه, 15ام آبان, 1395
اندازه قلم متن

برنده مدال طلای دُرفشانی این هفته!

سایت ملیون ایران هر هفته جائزه مدال طلای پرت و پلا گوئی را به دُرفشانی امامان جمعه، سرداران سپاه و دیگر مسئولان و عوامل نظام تقدیم میکند. مطالب درون پرانتز از ماست.

دُرفشانان این هفته

  1. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد در واکنش به سخنان زیباکلام: “دانشجویان باید توی دهن آدم حرف «مفت‌زن» بزنند/ ائمه جمعه‌ را متهم به دروغ‌گویی می‌کنند/ خدا اینها را بکشد”. “لااقل بگذارید نسل ما بمیرد و برود، بعد از این دروغ‌های شاخ‌دار بگویید، نمی‌دانم این ۳۵۰ دانشجویی که پای صحبت این آقا نشسته‌اند چطور غیرتشان به جوش نیامده که توی دهن یک آدم حرف مفت‌بزنی مثل ایشان بزنند! مگر امام بلافاصله بعد از تسخیر لانه جاسوسی نگفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند”! (امامان جمعه بجای سوال، بحث و نقد فقط یاد گرفته اند «توی دهن» برنند، جملات نغز این امام جمعه لایق مدال طلاست. َشاه بیت استدلال ایشان؟ نقل قول از امام خمینی. دلیل از این بارزتر؟).
  1. عباس نصیری فرد عضو کمیسیون سبک زندگی شورای انقلاب فرهنگی: «امام زمان ” زمینه پیشرفت بشریت را فراهم می‌کنند/ قرار نیست امام زمان زندگی راحتی برای افراد فراهم کنند» (مدال طلای صداقت و راستگوئی را باید به این مقام مسئول داد، چون صریحا میگوید، قرار نیست امام زمان زندگی راحتی برای برای افراد فراهم کند و اسم آنرا میگذارد «پیشرفت بشریت»).
  1. محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری: “هرکس بلد باشد خوب سخنرانی کند می‌تواند رئیس‌جمهور هم بشود و نیاز به پیش‌شرط دیگری نیز ندارد”. (بدون تفسیر).
  1. آیت‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه تهران: «ممکن است با کفار صلح کنیم اما با آمریکا نه.» (بدون تفسیر).
  1. مصباح یزدی: به بیانات رهبری اعتنا نمی کنند؛ می گویند ما درس دیپلماسی خوانده ایم و می خواهیم با آمریکا مذاکره کنیم. (نتیجه گیری؟ اگر به بیانات رهبری اعتنائی میکردند، میدانستندکه خواندن درس دیپلماسی مال خر است و زدن مشت محکم بر دهن آمریکا کافیست). 
  1. علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده رهبر جمهوری اسلامی در خراسان رضوی در واکنش به سخنان نماینده رشت در مجلس مبنی بر اینکه «داستان فتنه کی می‌خواهد در این مملکت تمام شود؟» گفت که «امروز فتنه در مجلس است و این‌ها مدافع فتنه ۸۸ شدند، بعد می‌گویند فتنه تا کی؟». (بدون تفسیر).

هیات تحریریه پس از بحث و بررسی به این نتیجه رسید که مدال طلای دُرفشانی این هفته را به آقای مصباح یزدی تقدیم کند که در پرت و پلاگوئی همه داوطلبان دریافت مدال طلای این هفته را پشت سر گذاشته است.

مدال طلای دُرفشانی هفته پیش 

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.