بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن

پنجشنبه, 17ام اسفند, 1391
اندازه قلم متن

ruz-zan
بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن جهت انتشار در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است.
متن بیانیه به قرار زیر می باشد

با سلام

به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن ،اینجانبان زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان فرارسیدن روز جهانی زن را به تمام زنان دنیا بخصوص زنان حماسه ساز ایران که همواره در تاریخ این مرز و بوم نقشی پررنگ و فعال داشته اند تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

و با عنایت به اینکه چند دهه است که زنان بزرگوار ایرانی با محدودیت ها و مشکلاتی چون تحصیل ، اشتغال ، بیمه و تأمین اجتماعی مواجه می شوند متاسفانه یک تشکل قوی و ملی جهت حمایت از حقوقشان در ایران شکل نگرفته است .

ما امیدواریم این محدودیت ها و مشکلات برای زنان ایرانی مرتفع گردد و آرزو می کنیم که این شیرزنان قهرمان پرور به حقوق مسلم خویش دست یابند و همچنین اینجانبان همواره حمایت و همبستگی خود را با زنان زندانی سیاسی در تمام زندانهای ایران اعلام نموده

و از مقامات محترم سازمان ملل و کمیساریای عالی حقوق بشر درخواست داریم تا از دولت ایران آزادی آنها را خواستار شوند .

زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان

اسفند ۱۳۹۱
امضاکنندگان: ایرج محمدی، محمد امین آگوشی، احمد پولادخانی، امیر طالب، حبیب ریگی، عبدالوهاب ریگی، عبدالغنی کلغوزه ای، فرید شجاعی، عبدالخالق شاهوزهی، حامد وکالت، عابد بمپوری، ناظر ملازهی، بشیراحمد حسین زهی، عماد الدین ملازهی، فضل الله شه بخش، خالد شه بخش


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.