فرمانده نیروی ارتش: تحریمها را پشت سرگذاشتیم!

پنجشنبه, 15ام آذر, 1397
اندازه قلم متن


ایران بریفینگ / حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش شامگاه دیشب در دیدار با وابستگان نظامی کشورهای مختلف اظهار کرد: بسیار خرسندم که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی روز حماسه ایثار و فداکاری همکارانم در عرشه ناو موشک انداز پیکان میزبان شما عزیزان هستم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ایران، گفت: دهه دوم انقلاب زیر بار تحریم ها در شرایطی برای نیروی دریایی سپری شد که برای تامین قطعات و تداوم حضور در دریا نیازمند بیرون بودیم،اما با تلاش بی وقفه به تجهیزات موجود عمر انقلابی داده شد و این در شرایطی بود که هیچ کشوری حاضر به همکاری با ما نبود در آن شرایط آموختیم که باید روی پای خود بایستیم و حاضر نشدیم هیچ امنیت عاریه ای را بپذیریم.

وی افزود: دهه سوم انقلاب با خیز بلند نیروی دریایی برای ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز آغاز شد، جماران، دماوند، ناوهای موشک انداز، زیردریایی های کلاس غدیر و هر آنچه را برای حضور با اقتدار در دریا لازم بود را خودمان ساختیم تا به نیروی دریایی اقیانوسی تبدیل شویم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی زیر دریایی غدیر ۹۵۵ نسل جدید و ناوشکن تمام ایرانی سهند را به ناوگان جنوب ملحق و در پی آن ناوشکن دنا را به ناوگان دریایی کشور ملحق می کنیم و ناوشکن دماوند نیز پس از احیا تا چند ماه آینده دوباره به نیروی دریایی ملحق خواهد شد.

فرمانده نداجا گفت: تحریم‌ها را زیر پا گذاشتیم ، کجایند یاوه گویان که ببینند زیر تحریم‌های مضحک شان نهال انقلاب اسلامی تنومند شده است. آنها نفهمیدند که ما باور داریم وعده الهی حق است و امروز با بیداری اسلامی در منطقه که الهام گرفته از حرکت رو به رشد ملت ایران است در سرازیری افول افتاده‌اند.

فرماندهان ارتش ایران سالها دور از هرگونه تریبون بودند و معمولا در بسیاری مسائل سیاسی و یا حتی نظامی مصاحبه و سخنرانی مطبوعاتی و علنی نداشتند همین امر باعث این شائبه شده بود که این سپاه پاسداران است که فقط در سیاست و همه مسائل اجتماعی و فرهنگی و… دخالت دارد و ارتشدخالتی ندارد و ارتشی است ملی ، اکنون چند سالی است که فرماندهان ارتش نیز وارد این کارزار شده اند ونه تنها در همه مسائل نظر می دهند بلکه در بسیاری موارد از فرماندهان سپاه پاسداران هم پیشی گرفته اند.

اغراق های کاملا عجیب ، ارائه تقویم نابودی اسرائیل ، چاپلوسی های بیمارگونه از رهبر و … تنها نمونه ای از این سخنان است ، جالب است هرچقدر این سخنان تبلیغاتی بیشتر می شود شاهد فسادهای روز افزون در ارتش نیز هستیم .

شرکتهای فاسد اقتصادی،اختلاسهای نجومی،دخالت در فسادهای شهرداری و زمین خواری و … تنها بخشی از این اخبار است که پیشتر کمتر شاهد آن بودیم ،به نظر می رسد.

فرماندهان ارتش اکنون فهمیده اند برای چپاول باید تملق و دروغ بگویند ، سخنان فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز از این دست است .

تحریمها در حالی رمق برای دولت ایران و مردم ایران نگذاشته است او از پیروزی جانانه و زیر پا گذاشتن تحریمها می گوید ، پیروزی ای که دقیقا معلوم نیست در کدام عرصه است .

او در حالی از ساخت زیر دریایی و ناو ایران سخن می گوید که تمامی آنها تعمیر و تغییر داده شده زیردریایی ها و ناوهای قدیمی ایران و مدلهای چینی و روسی است و در حالی که ناوچه دماوند بیش از یکسال است همچنان در بندر پایگاه دریایی به زیر آب است و فرمانده نیروی دریایی ارتش پیشتر به«دروغ» خبر از اعزام آن به کارخانه داده بود همچنان وعده ترمیم آن را داده «به زودی» می دهد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.