مرگ مشکوک یک فیلمساز ایرانی و برادرش

یکشنبه, 18ام آذر, 1397
اندازه قلم متن

عصر جمعه خودرو «رحیم ذبیحی»، هنرمند فیلمساز بانه‌ای به دره‌ای در جاده روستای نیزه‌رود سقوط می‌کند که بر اثر آتش‌سوزی خودرو، دو نفر دچار سوختگی می‌شوند که هنوز هویت آنها شناسایی نشده است.

عصر جمعه یک دستگاه خودروی سواری در جاده روستای «نیزه رود» از توابع شهرستان بانه و در ۵ کیلومتری شهر بانه به دلیل نامعلومی از جاده منحرف می‌شود و به دره نه چندان عمیقی در حاشیه این جاده روستایی سقوط کرده و سپس دچار آتش سوزی می‌شود.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ رسول کرمی‌چگینی فرمانده انتطامی شهرستان بانه ضمن تایید کشته‌شدن دو نفر در داخل خودرو، گفت: کارشناسان انتظامی و پلیس راه پس از گزارش این حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند و هم اکنون مشغول بررسی علت آن هستند.
در تحقیقات اولیه مشخص شده است که خودرو سوخته متعلق به رحیم ذبیحی فیلمساز و کارگردان نام‌آشنای بانه‌ای است که سند و مالکیت آن به نام همسرش بوده است و برخی افراد و منابع محلی این احتمال را مطرح می‌کنند که دو نفر سرنشین خودرو قبل از حادثه به قتل رسیده‌اند و سپس در جریان یک صحنه‌سازی خودروی آنها به دره سقوط کرده است.
در این میان گفته می‌شود، هر دو سرنشین در بخش عقب کابین سرنشین و به عبارتی در صندلی عقب خودرو بوده و دست‌های هر دوی آنها از پشت بسته شده است که این موضوع احتمال قتل آنها را قوت می‌بخشد.
همزمان با این رویداد و از عصر جمعه، رحیم ذبیحی هنرمند بانه‌ای و کیوان ذبیحی برادرش مفقود شده‌اند و به عقیده غالب شهروندان، اجساد به جا مانده در خودرو متعلق به این دو برادر بانه‌ای است.
شایان ذکر است، اداره‌کل ارشاد اسلامی کردستان هم فوت این هنرمند بانه‌ای را اطلاع‌رسانی کرده است.
دو جسد سوخته داخل خودرو برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی تحویل شده است.
رحیم ذبیحی، کیوان ذبیحی و دیگر برادران وی فرزندان مصطفی ذبیحی از بازاریان قدیمی و خانواده‌های سرشناس و خوشنام بانه‌ای هستند؛ به ویژه آنکه موفقیت‌های رحیم ذبیحی در زمینه فیلمسازی و پیش از آن در حوزه تئاتر و نمایش از جمله طنز، وی را به عنوان یکی از هنرمندان محبوب و پیشکسوت کرد مطرح نموده است.
منبع: خبرگزاری فارس


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.