اطلاعیه گروه “بیانیه ۱۴” “یا همه با هم به زندان می رویم یا همگی آزاد خواهیم بود.”

جمعه, 18ام مرداد, 1398
اندازه قلم متن

 

هموطنان عزیز،

بدینوسیله در حمایت از محمد مهدویفر و کمال جعفری یزدی این دو امضاکننده بیانیه ۱۴ نفر، اعلام میداریم و اخطار میکنیم، چنانچه روند پرونده این عزیزان همچنان بناحق و با عدم استقلال و عدالت و وجدان و شرافت طی شود، یقینا ۱۲ نفر دیگر امضاکننده بیانیه و گروههای ۱۴ نفره بیانیه های دیگر و جامعه ایثارگران و ملت سرافراز ایران سکوت نخواهند کرد و بهر طریق ممکن در حمایت از عزیزان دست به اقدامات مدنی و پیگیریهای حقوقی و حقوق بشری خواهند زد.

ما خواستار آزادی بیقید و شرط همه زندانیان سیاسی که به دروغ وجود آنان را در اوج وقاحت انکار میکنند، و بالاخص این دو عزیز هستیم.

تاکید میکنیم چنانچه حاکمیت به خواست بحق مردمی و مطالبه ملی آزادی زندانیان سیاسی عقیدتی و این دو عزیز تن ندهد، حتما به روشهای مدنی و مسالمت آمیز با استفاده از هر تریبونی حرف خود را به جامعه جهانی خواهیم رساند.

یکشنبه ۲۰ مرداد ساعت ۱۱ صبح همراه با برادرمان #کمال_جعفری و به اتفاق جمعی از ایثارگران و جانبازان و خانواده معزز شهدا در مشهد مقابل دادگستری مرکزی خراسان رضوی واقع در بلوار شهید ساجدی مشهد، تجمع کرده، و اعلام خواهیم نمود؛ حرف ما هم حرف ایشان است، یا همه با هم به زندان میرویم و یا همگی آزاد خواهیم بود، زیرا آزادی اندیشه و آزادی بیان و قلم حق مسلم هرانسانی در جوامع بشریست.

جواد لعل محمدی

سخنگوی گروه “بیانیه ۱۴”

۱۶ مرداد۱۳۹۸ ۸ اگوست ۲۰۱۹

**** تکثیراز” کمیته حمایت” از ۱۴ کنشگر سیاسی و مدنی در داخل کشور


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.