سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور: دانشگاه همچنان سنگر آزادی است!

چهارشنبه, 25ام دی, 1398
اندازه قلم متن

دانشگاه همچنان سنگر آزادی است

پس از کشتار صدها معترض به وضعیت اقتصادی کشور در آبانماه، کشته شدن دهها تن از هموطنان ما در مراسم تشییع در کرمان، سقوط چند اتوبوس و حمله موشکی به هواپیمای اوکراینی که به جان باختن ۱۷۶ انسان منجرشد، دانشجویان دانشگاههای ایران در چندین شهر علیه دروغگویی های رژیم و نابسامانی ها دست به اعتراض زدند و با فریادهای “نخبه هامونو کشتن، آخوند بجاش گذاشتن”، “خامنه ای قاتله حکومتش باطله”، “این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت”، “به من نگو فتنه گر، فتنه تویی ستمگر”، “کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبر قاتل رو ستایش کنیم”، “حکومت سپاهی نمیخوایم، نمیخوایم”، “دشمن ما همینجاست/ دروغ میگن آمریکاست” و … مسئولان و راس نظام را هدف شعارهای خود قرار دادند.

حکومت جهل جمهوری اسلامی از همان ابتدا دشمنی خود را با علم و دانش با تعطیلی دانشگاهها نشان داد. دانشجویان همواره هدف حملات رژیم بوده اند اما هیچگاه از مبارزه برای آزادی و عدالت دست نکشیده، هر بار نشان داده اند که دانشگاه همچنان بیدار و سنگر مبارزه برای آزادی است.

کشور ما امروز تقریبا در همه زمینه های اجتماعی و معیشتی در بحران بسر میبرد. بحرانهایی که حاصل سیاست ها، سوء مدیریت، سوء استفاده های کلان، اختلاس، دزدی، ندانم کاری های مسئولان، بویژه راس نظام است. رژیم نمی خواهد و توان حل این مشکلات را ندارد، از نظر سیاسی و ایدئولوژیک شکست خورده و در بن بستی همه جانبه قرار گرفته است. کاربرد خشونت علیه دانشجویان، دستگیری هزاران تن از معترضان، استفاده از خشونت عریان علیه ایشان، گروگانگیری و اقدامات تروریستی نشانه انفراد کامل در میان ملت، ضعف، استیصال و حرکت آن به سوی زوال میباشد.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور مانند همیشه پشتیبانی خود را از مبارزات دانشجویان علیه دیکتاتوری و جنایات جمهوری اسلامی و برای استقلال، آزادی و حاکمیت ملت اعلام میدارد.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور
۲۵ دی ۱۳۹۸ برابر۱۵ ژانویه ۲۰۲۰
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.