بازداشت رضا رمضانی توسط نیروهای امنیتی در اسلام آباد غرب

پنجشنبه, 12ام تیر, 1399
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – رضا رمضانی شهروند ساکن شهرستان اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه، شب سه شنبه ۱۰ تیر، توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شب سه شنبه ۱۰ تیرماه ۱۳۹۹، رضا رمضانی توسط نیروهای اطلاعات سپاه، در منزل شخصی خود در شهرستان اسلام آباد غرب بازداشت شد.

یک منبع نزدیک به خانواده آقای رمضانی در خصوص بازداشت وی به هرانا گفت: «آقای رمضانی شب سه‌شنبه توسط نیروهای اطلاعات سپاه در منزل خود بازداشت شد. ماموران در زمان بازداشت دلیل بازداشت و اتهام وی را توهین به مقدسات عنوان کرده‌اند.

گفته می‌شود بازداشت این شهروند به دلیل فعالیت در فضای مجازی صورت گرفته است.

روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب از بازداشت یک شهروند که وی را “سرشبکه اصلی جریان ضد دین مقدس اسلام و فرقه انحرافات دینی مذهبی” خوانده است توسط ماموران اطلاعات سپاه خبر داد.

ملایری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب بدون اشاره به هویت و وضعیت کنونی وی و با اشاره به اینکه شهروند بازداشت شده به مقامات قضایی تحویل داده شده، اتهامات مطروحه علیه وی را “توهین به مقدسات” و “تبلیغ علیه نظام” عنوان کرد.

تا زمان تنظیم این گزارش از محل نگهداری این شهروند اطلاعی در دست نیست.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.