سوال از محمد مهدوی‌فر پیرامون فایل صوتی محمدجواد ظریف و پاسخ محمد مهدوی‌فر

سه شنبه, 7ام اردیبهشت, 1400
اندازه قلم متن

سلام جناب مهدوی‌فر

یک نکته مهم. در چند روز گذشته در آستانه توافق برجام و قبل از انتخابات افشاگری‌های بسیاری از سوی باندهای قدرت داخلی نظیر احمدی‌نژاد و فائزه هاشمی رفسنجانی شده و اخیرا نیز فایل صوتی اظهارات محمد جواد ظریف افشاگر نقش روسیه و قاسم سلیمانی در شکست برجام توسط شبکه ایران اینترنشنال پخش شد.

به نظر می رسد که نهادهای اطلاعاتی و امنیتی داخل کشور از اتفاقاتی ویژه در ماه‌های آینده مثلا مرگ رهبر جمهوری اسلامی خبر دارند و دارند فضای کشور را به سوی یک هرج و مرج برای فروپاشی کامل مانند آنچه در اتحاد جماهیر شوروی اتفاق افتاد پیش می‌برند و حکومت جمهوری اسلامی آبستن حوادث بزرگ و خون‌باری خواهد بود که بذر آن از هم اکنون کاشته شده است.

احتمالا شرایط کشور برای قدرت گرفتن نظامیان با کودتا و حذف روحانیت از ساختار حکومت و ارتباط با غرب بدون دخالت روسیه در حال اجرا است.

نظر شما چیست؟ باید گروه‌های اپوزیسیون هشیار باشند تا وارد بازی نظام نشوند.

🔵 محمد مهدوی‌فر:

ظریف می‌داند که سپاه پاسداران به فرماندهی لاوروف (وزیر خارجه روسیه) تصمیم دارد از طریق کودتا یا انتخابات یا به کمک مجلس و رهبری به هر طریق ممکن بر تمام ارکان کشور مسلط شود و با محاکمه کسانی مانند ظریف و روحانی، گناهِ فقر و فلاکتِ کشور در سال‌های اخیر را روی دوش آن‌ها سوار کند.

محمدجواد ظریف که این روزها شدیدا احساس خطر می‌کند برای پیشگیری از محاکمه و اعدامِ احتمالی، بعد از مشورت و هماهنگی با حسن روحانی، پیش‌دستی کرد و با انتشار زود هنگام این فایل صوتی، سعی کرد از هم‌اکنون این توطئه را ناکام کند. به این ترتیب که به مردم بگوید اگر به شما گفته می‌شود دولت کارآمد نیست، این حرف دروغ است. چون سپاه به کمک روسیه و با پشتیبانی خامنه‌ای با شکست برجام و دیگر طرح‌های دولت، عملا کشور را به سراشیبی سقوط برده و ما به عنوان دولت مقصر واقعی نیستیم.

به عقیده من، روحانی و ظریف چندین فایل صوتی منتشر نشده هم نزد دوستان خود دارند که اگر سپاه با چراغ سبز خامنه‌ای و لاوروف به صورت ناگهانی آن‌ها و دوستان آن‌ها را به عنوان مقصران اصلی دستگیر کنند و امکان ارتباطی آن‌ها با مردم قطع شود، آن فایل‌های صوتی را منتشر کنند.

از نظر من کشور در ماه‌های آینده دچار هرج و مرج عجیبی خواهد شد.

مجددا و موکدا از مردم عزیز تقاضا می‌‌کنم از همین الان در همه استان‌ها و در همه شهرها و روستاها و محله‌ها #شورای_تصمیم تشکیل بدهند تا برقراری نظم را در صورت بروز هرج و مرج تا مدتی خودشان به عهده بگیرند و حتی از هم‌اکنون رهبری و هدایت قیام‌ها را در شهرهای خودشان عهده‌دار باشند. اعضا و مسئولین شورای تصمیم در همه شهرها و روستاها باید از همین الان، خودشان را به مردم معرفی کنند. با این کار ما اجازه نخواهیم داد سپاه پاسداران به فرماندهی لاوروف، اراده خود را بر ما تحمیل کند. نباید دست روی دست بگذاریم.

تعداد بسیار زیادی از بدنه سپاه به زودی به ما اعتماد می‌کنند و به ما می‌پیوندند. بسیاری از اعضای سپاه واقعیت‌ها را هنوز نمی‌دانند به زودی آگاه می‌شوند و از آن‌ها خواهیم خواست در همه شهرها به کمک #شورای_تصمیم بشتابند. شما تنها نخواهید بود.

خطر روسیه برای کشور ما از خطر چین بسیار مهم‌تر است. چنانچه ما بتوانیم خطر روسیه را دفع کنیم، خطر چین به تبعِ آن برطرف می‌شود.

احتمال می‌دهم دولت قادر به برگزاری انتخابات نباشد. اگر انتخابات برگزار شود تصمیم قطعیِ ما تحریم انتخابات است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.