نمایندۀ خامنه‌ای: فرزندان انقلاب به مواضع رهبر تردید دارند و خواستار سکولاریسم و استحاله حکومت‌اند

سه شنبه, 4ام آبان, 1400
اندازه قلم متن

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسدارانحجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسدارانحجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسدارانحجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسدارانحجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسدارانحجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسدارانحجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسدارانحجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسدارانعبدالله حاجی صادقی | اعتمادآنلاین

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسداران © تسنیم

به گزارش “سپاه نیوز” حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسداران نسبت به جاگیر شدن تردید در بین “فرزندان انقلاب” نه فقط دربارۀ تصمیم‌های علی خامنه‌ای، بلکه نیز دربارۀ حاکمیت شریعت و روحانیت و بی اعتبار شدن دین در اثر بی اعتباری روحانیون هشدار داد.

حاجی صادقی با ابراز این مطلب در جمع بسیجیان مشهد گفت که “دشمن به دنبال گسستن پیوند امت و ولایت” است و “فهمیده” که با این کار می تواند “جان انقلاب را بگیرد.” نمایندۀ خامنه‌ای در سپاه پاسداران سپس نسبت به “بروز شک و شبهه” و “ارتداد فکری و اعتقادی” در بین “بعضی از فرزندان انقلاب” ابراز نگرانی کرد و افزود : “به طور مثال این که عده‌ای بگویند شک کردیم در موضعی که رهبری در بحث برجام گرفتند” از مصادیق همین “شک و شبهه”ها و “ارتداد فکری و اعتقادی” است که به گمان حجت الاسلام حاجی صادقی عمدتاً “از طریق فضای مجازی القاء می‌شود”.

حاجی صادقی یکی دیگر از مصادیق تردید دربارۀ تصمیم‌های رهبر جمهوری اسلامی را فرمان او برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین دانست که به ناآرامی‌ها و  سپس کشتار معترضان در آبان ماه سال  ٩٨ منجر شد. به گفتۀ نمایندۀ علی خامنه‌ای در سپاه پاسداران : “در رخدادهای آبان ماه سال ٩٨ و بحث بنزین، رهبری فرمودند مصوبۀ سران قوا باید اجرا شود ولی برخی افراد تحت تاثیر هجمه‌های رسانه‌ای و شبهه‌افکنی‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نتوانستند مسئله را هضم کنند.”

نمایندۀ ولی فقیه از “ارتداد دوم” در بین “فرزندان انقلاب” یاد کرد که هدفش “زمین گیر کردن افراد” در  “میدان عمل” و جلوگیری از حضور آنان “در میدان جهاد” است. حجت الاسلام حاجی صادقی در توضیح بیشتر این مطلب گفت که در نتیجۀ این “ارتداد دوم” افراد با اشاره به تجربۀ “شوروی سابق” و “استحالۀ ایدئولوژیک” به دنبال همین سرمشق “در رابطه با انقلاب” اسلامی و “ترویج دین سکولار هستند” یعنی “همان سکولاریسمی که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرنگون و فروپاشیده” شد. فراتر حتی، این افراد، به گفتۀ حاجی صادقی، “درصددند یک جریان دینداری غیرانقلابی از جنس سکولار را ترویج کنند” که البته به گمان نمایندۀ ولی فقیه در سپاه پاسداران از “جنس تحجر” و “ارتجاعی” است.

او از دیگر “برنامه‌های دشمن” را علاوه بر “گسست بین امت و امام”، “ترویج التقاط در اندیشه و عمل”، “تفرقه و جنگ داخلی” و “تغییر ذائقۀ فرهنگی و ارزشی مردم”، “ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی به مسئولان” دانست و افزود : “تضعیف مؤلفه‌های قدرت در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه دفاعی از دیگر برنامه‌های دشمن است” که به گفتۀ حجت الاسلام حاجی محمدی حتی شامل مخالفت با برنامه های موشکی جمهوری اسلامی نیز می شود. نمایندۀ ولی فقیه در سپاه گفت : به “کسی که بگوید : موشک برای چیست؟ نباید سهل‌انگارانه و خوش بینانه نگاه کرد.” او سپس افزود : “در برابر بزرگ‌نمایی دشمن یا این که نمی توانیم با کدخدا درگیر شویم”، “نباید برخورد انفعالی داشته باشیم، بلکه باید با اقتدار سخن گفت و عمل کرد.” او هدف دشمن را “نفوذ دادن افراد و افکار غربی در مدیریت” کشور خواند و افزود که این هدف همین “الان هم” در “دولت اسلامی و انقلابی آقای رئیسی” دنبال می شود.  

حجت الاسلام حاجی صادقی در پایان “تضعیف نیروهای انقلاب و تزلزل در ثبات قدم آنان را از برنامه‌های دیگر دشمن” دانست و افزود : “تضعیف شریعت‌محوری و نسبت دادن نابه‌سامانی‌ها به دین” و ناکارآمدی دین “از دیگر حربه‌های دشمن است.” حاجی صادقی گفت : در مقابل این خطرات “روحانیت وظیفۀ سنگینی دارد” زیرا “آرم و نشان نبوت” در عمامۀ روحانیون نقش بسته است. با این سخن نمایندۀ ولی فقیه تلویحاً اعتراف کرد که بی اعتباری روحانیون به معنای بی اعتباری دین است.  

از: ار اف ای


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. جمهوری اسلامی ایران توسط روحانیون تاسیس شد
    جمهوری اسلامی ایران از دل مساجد اومد بیرون از دل حوزه
    انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مذهبی بود بر عکس انقلاب های دیگر جهان که سکولار بود
    انقلاب فرانسه سکولار بود
    انقلاب روسیه سکولار بود