مدیرعامل باشگاه استقلال: وزارت دفاع به خاطر موی دختران زمین تمرین به ما نداد

دوشنبه, 17ام آبان, 1400
اندازه قلم متن

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، گفته است وزارت دفاع حاضر به دادن زمین تمرین به این تیم فوتبال نشده است و به او گفته‌اند: «چهار نفر دختر با موهای آنطور آمده‌اند در و دیوار آنجا را گرفته‌اند به شما زمین نمی‌دهیم».

او که روز دوشنبه، ۱۷ آبان در جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان باشگاه استقلال سخن می‌گفت، با انتقاد از این وضعیت گفت: «این دخترها چه کسانی هستند؟ دختران من هستند. دختران تو هستند».

مصطفی آجورلو که از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، از ابتدای مهرماه امسال به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران معرفی شد.

​حضور زنان برای تماشای مسابقات فوتبال در ایران همواره حاشیه‌برانگیز بوده است. از آغاز انقلاب بهمن ۵۷ حضور زنان در ورزشگاه‌های ایران ممنوع شد و در موارد معدودی با فشار فیفا، برخی از زنان به صورت گزینشی برای تماشای فوتبال به ورزشگاه رفته‌اند.

در تازه‌ترین اظهارنظر درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها، حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، گفته است رهبر جمهوری اسلامی فتوا داده است که «رویت مستقیم بدن مردان توسط زنان حرام است. این فتوا تکلیف حضور زنان در استادیوم‌ها را روشن و آن را منع کرده است.»

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.