مسئول امور حجاج ایران، گوش دخترش را برید و کف دستش گذاشت

شنبه, 8ام مهر, 1402
اندازه قلم متن

dbanner.jpg

بریدن گوش فرزند توسط مسئول حجاج ایرانی

آوا تودی – ناصر حویزاوی، مسئول امور حجاج ایرانی در عربستان مقابل پاسگاه پلیس در تهران با اقدام به گاز گرفتن، گوش دخترش را بریده و کف دست او گذاشته است!


بر اساس گزارش منابع آگاه، خانم حویزاوی در حال حاضر در بیمارستان بستری است و پزشکان به دلیل خونریزی بسیار و شوک روانی بیمار قادر به پیوند گوش او نشده‌اند.

2.jpg3.jpgدر حالی که همسر و فرزندان حویزاوی به دلیل رفتارهای خطرناک و خشونت‌بار او سالهاست مجبور به ترک منزل و گذران زندگی در نقاط مختلفی شده‌اند، او با نفوذ خود و همکاری مهره‌های نظام اقدام به طرح توطئه برای قتل یکی از دخترانش در تهران کرده است.

او دخترش را با فریبکاری به نقطه‌ای کشانده و او را با قصد قتل مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است که این دختر موفق به فرار شده و اقدام به طرح شکایت علیه او کرده است.

در مقابل پاسگاه محل شکایت، حویزاوی با استفاده از نفوذی که میان نهادهای اطلاعاتی و انتظامی دارد، با گاز گرفتن گوش دخترش آن را بریده و در توجیه و دفاع از این اقدام غیرانسانی گفته است؛ محمدعلی نجفی (شهردار اسبق تهران) زنش را کُشت و حالا با عفو (رهبری) از زندان آزاد شده است!

ناصر حویزاوی، دارای همسر و چهار فرزند دختر است و تمام اعضای خانواده از وحشت اقدامات او برای زن‌کُشی و دخترکُشی، منزل را ترک کرده و در نقاط دیگری مخفی شده و زندگی می‌کنند.

4.jpg5.jpg6.jpg

 

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۳ نظر

  1. خطاب به کامنت بالایی:
    چه جالب
    آدم شریف..‌.
    آهان… لابد کل زندگیشم یه آپارتمان هفتاد متری تو پایین شهر بوده !!
    میگم تو خودت آق ناصر نیستی احیانا؟
    خفه شید بابا دیگه..‌
    گوه به این مملکت که مسئولش یه جانی باشه .‌‌..

  2. خداییش همه جور ماله کشید میکشن میبرن می دزدن لواط می کنند تو حرم سکس می کنند با زن شوهردار زنا می کنند قاری تجاوز میکنه هی ماله بکشید حالا به فرض زن و دختراش کاری کردن ببین چه لقمه حرومی بهشون داده که این طور شدن

  3. من از نزدیک این اقارو میشناسم از دوستان خانوادگی ما بودن اصلا بحث دخترکشی و زن کشی نبوده این اقا برای درمان دخترش زن و دخترش فرستاد انگلیس بخش اعظمی از زندگیشم فروخت خیلی ام سختی کشید این که خانمش چیکار کرد و دخترانش رو باز نمیکنماین اقا از حجم خیانت خانم و دخترانشبه این جا رسید کار ایشونم تایید نمیکنم اشتباهه اما وقتی یه خبر منتشر میکنید با ابروی مردم بازی نکنید درسته کارش اشتباه بوده اما ایشون ادم شریفی هستند و بردن ابروشون با اخبار نادرست و اسم کاملشون صحیح نیست لاقل یا راستشو بگید یا دروغم منتشر نکنید که اونا فرار کردن..