حمله با قمه به مونا فرجاد؛ «معنای نداشتن امنیت را حس کردم»

دوشنبه, 15ام آبان, 1402
اندازه قلم متن

حمله با قمه به مونا فرجاد؛ «معنای نداشتن امنیت را حس کردم»

ایران وایر

مونا فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران از حمله یک دزد با قمه به او و همراهانش خبر داد.

خانم فرجاد تصویری از خود بر تخت بیمارستان را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت که شب گذشته، ۱۴ آبان، او و دوستش در مقابل رستورانی هدف حمله دزدان قرار گفته‌اند.

او در شرح رویدادی که برایش پیش آمده نوشت: «از گوشه چشم حضور سیاهی را در کنارم احساس کردم و تا روبه‌رویم بایستد چشم در چشم مردی با کلاه مشکی، ماسک بر صورت شدم. در کسری از ثانیه فریاد زدم: دزد. موبایل و یقه دوستم را کشیدم و همزمان چشمانم تیزی قمه دزد را که به قصد ضربه ما می‌چرخاند دیدم. نمی‌دانم چگونه حداقل دو متر روی زمین پرتاب شدیم.»

این بازیگر در ادامه گفته است: «هیچ‌گاه برق‌ِ لبه‌ی قمه را که از کنار شاهرگِ گردن دوستم گذشت، فراموش نمی‌کنم.»

خانم فرجاد نوشته است که پس از رسیدن به بیمارستان متوجه شده که «هفته‌ای ۲۰ بار در آن خیابان دزدی و خفت‌گیری می‌شود و درست در همان نقطه‌ای که ما این تجربه تلخ را داشتیم شب گذشته‌اش به مردی با قمه حمله شده و پایش صدمه دیده است.»

او در ادامه افزوده است: «امروز معنای حقیقی نداشتن امنیت را حس کردم.»

ناامنی گسترده در ایران که خود را به شکل سرقت های خشونت بار نشان می‌دهد در ماه‌های گذشته دامان بسیاری از بازیگران سینما و هنرمندان ایرانی را نیز گرفته است.

در شامگاه ۱۱ آبان،  امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد سارقان بیش یک و نیم میلیارد تومان از اموال او را به سرقت برده‌اند.

همسر کیهان کلهر، نوازنده و آهنگساز مشهور ایرانی، هم هفته گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از سرقت برخی لوازم منزلشان خبر داد.

در شامگاه شنبه ۲۲ مهرماه نیز داریوش مهرجویی کارگردان مطرح سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی‌فر، فیلمنامه‌نویس در ویلای‌شان در کرج به طرز فجیعی به قتل رسیدند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.