دو تجمع اعتراضی برگزار شد

دوشنبه, 31ام اردیبهشت, 1403
اندازه قلم متن

برگزاری هرانا – امروز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه، جمعی از ساکنین روستای کوته در شهرستان تفتان با برگزاری تجمعی اعتراضی در این شهرستان، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. از سوی دیگر، روز گذشته گروهی از خانواده های افراد مبتلا به اوتیسم در مقابل ساختمان بهزیستی در کرمانشاه، دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از حال وش، امروز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳، جمعی از ساکنین روستای کوته در شهرستان تفتان در اعتراض به استخراج طلا در این منطقه و خسارات محیط زیستی ناشی از این اقدام، دست به تجمع اعتراضی زدند و خواستار پاسخگویی و رسیدگی مسئولان مربوطه شدند.

در این گزارش آمده است، شرکت معدن طلای تفتان که مدت زیادی است که در این منطقه فعالیت دارد، عوامل این شرکت بدون توجه به نگرانی مردم همچنان در حال قطع درختان منطقه هستند که این موضوع باعث اعتراضات مردمی طی چند نوبت شده است.

این شهروندان هفته گذشته نیز در اعتراض به ادامه مشکلات ذکر شده، تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند.

تجمع اعتراضی خانواده های افراد مبتلا به اوتیسم در کرمانشاه

به گزارش کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت، روز یکشنبه سی ام اردیبهشت ۱۴۰۳، گروهی از خانواده های افراد مبتلا به اوتیسم با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل ساختمان بهزیستی در کرمانشاه، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

بر اساس این گزارش، تجمع این شهروندان در اعتراض به چند برابر شدن هزینه های توانبخشی و پرستاری بیماران، محروم بودن این بیماران از حق پرستاری و عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه نسبت به مشکلات خانواده های این افراد صورت گرفته است.

روز گذشته نیز شماری از خانواده های بیماران مذکور، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در مقابل ساختمان بهزیستی در مشهد، دست به تجمع زده بودند.

 

 

 

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.