۴ تجمع اعتراضی برگزار شد

پنجشنبه, 5ام مهر, 1403
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – امروز، گروهی از شهروندان ساکن زابل، جمعی از کارگران معدن زغال سنگ طزره در سمنان، شماری از مالکان اراضی در بهارستان و گروهی از والدین دانش آموزان در اصفهان با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ، امروز پنجشنبه ۵ مهرماه، جمعی از شهروندان ساکن زابل مقابل ساختمان شرکت توزیع نیروی برق در این شهر تجمع کردند.

تجمع این شهروندان در اعتراض به قطعی مکرر برق صورت گرفته است.

یکی از زنان شرکت کننده در این تجمع می گوید: “با قطعی برق بسیاری از وسایل برقی ما از کار افتاده است؛ چه کسی پاسخگوی این ضرر و زیان ما است؟ برق را روزانه چندین مرتبه و به مدت چند ساعت قطع می کنند. علاوه بر قطعی های مکرر برق ما از تنش آبی نیز رنج میبریم که حق مردم سیستان این نیست.”

 

تجمع اعتراضی مالکان اراضی در بهارستان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، روز جاری، جمعی از مالکان خُرد شهرک امام حسین واقع در بهارستان، با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل ساختمان شورای شهر خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

این افراد می گویند که با گذشت ۲۰ سال، همچنان در بلاتکلیفی بسر میبرند و مسئولین مربوطه به آنها پاسخی روشن ارائه نمیدهند.

تجمع اعتراضی کارگران معدن زغال سنگ طزره در سمنان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز، کارگران معدن زغال‌سنگ طزره از شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی در استان سمنان، برای چندمین روز متوالی به اعتراضات صنفی خود ادامه دادند.

بر اساس این گزارش، حدود ۱۴۰۰ کارگر پیمانی و قراردادی از روز دوشنبه دوم مهر در اعتراض به عدم دریافت مطالبات، شرایط نامناسب کاری و امنیت شغلی دست به اعتراض زده‌اند.

کارگران خواستار افزایش حقوق، عقد قراردادهای دائمی، رفع مشکلات بازنشستگی و حذف پیمانکاران از محیط کار خود هستند.

تجمع اعتراضی والدین دانش آموزان در اصفهان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز پنجشنبه، جمعی از والدین دانش آموزان مقطع دبستان، در اعتراض به استفاده از کانکس برای کلاس درس دانش آموزان، تجمع کردند.

 

به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.