استقبال از سخنان سردار نقدی در “سلطنت طلب” خواندن مهاجمان سفارت عربستان

شنبه, 26ام دی, 1394
اندازه قلم متن

مردم، البته بهتر از همه می دانند که آن توحش نیمه شب، کار چه کسانی بود و اینک چشم انتظار اعمال قانون درباره آنهایند، چه نامشان را سردار نقدی سلطنت طلب بگذارد یا به عنوان دیگری خوانده شوند.

عصر ایران – سردار محمدرضانقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درباره وابستگی سیاسی کسانی که به سفارت عربستان حمله کردند گفته است: «عناصری که سلطنت طلب هستند وارد دستگاهای نظام می‌شوند و قتل‌های زنجیره ای را راه می اندازند. بدون دادگاه و قاضی برخی را می‌کشند و روز دیگری به صورت برخی خانمها اسید می‌پاشند که چهره حزب اللهی ها را بد جلوه دهند. روز دیگر با دست های پشت پرده برنامه ریزی می‌کنند و به سفارت عربستان می‌ریزند تا چهره بچه های ما را خراب کنند وگرنه ۱۰۰ نفر نصف شب از کجا آمدند و حمله کردند؟»

در این نوشتار کوتاه، کاری به صحت و سقم این سخنان و اینکه کسانی که به سفارت عربستان حمله کردند، دارای چه سوابق و گرایش های فکری و سیاسی هستند،نداریم اما با قاطعیت می‌توان گفت که آنچه اینان انجام دادند، دقیقاً منطبق با خواسته های همان طیف سلطنت طلب‌هاست که هدف بزرگ شان منزوی کردن جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.

از این روی، آنها چه سلطنت طلب بوده باشند (آن طور که سردار نقدی گفته) و چه طیف مخالف، در مسیر مطلوب سلطنت طلبان بازی کرده اند و حال باید منتظر بود و دید مهاجمان به سفارت عربستان که نه به صورت چند بانوی بی گناه که به چهره ایران اسید پاشی کردند، چگونه مجازات می شوند؟

مردم، البته بهتر از همه می دانند که آن توحش نیمه شب، کار چه کسانی بود و اینک چشم انتظار اعمال قانون درباره آنهایند، چه نامشان را سردار نقدی سلطنت طلب بگذارد یا به عنوان دیگری خوانده شوند.

امید که برخی لابی ها نخواهند برای خلاصی این “سلطنت طلب ها” که به قول سردار ، نیمه شب ۱۰۰ نفر را برای حمله به سفارت جمع کردند فشار وارد کنند و امید بزرگ تر این که آمران این “سلطنت طلب ها” نیز به مجازات خیانتی که بر ملت ایران روا می دارند برسند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. ای خدا ریشتنو در بیاره که ریشه این ملتو که داشت زندگیشو میکرد درآوردین و هنوزم خودتونو محق برا اظهارنظرمیدونین و با سهمتون که از خون بچه های ما گرفتین رفتین در گوشه گوشه جاهای دنج اروپا نشستین و به این بهشتی که بزرگاتون امثال کریم خان سنجابی وعده دادن چشم دوختین ای اوپوزان دست ساز یه روز بچه های این مرز و بوم به جنایتای شما ملی مذهبیها اشراف پیدا میکنن خدا برا خودتون و خونوادتون نسازه که این ملتو به طاعون دچار کردین چرا به میهن اسلامیتون قدم رنجه نمیکنین تا لمس کنین این روزی هزار دفعه مردنو و جهنم روی زمینو که پیش کسوتاتون از بغض و بخل برامون درست کردن؟