علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ایران: فراجناحی بودن دروغی بزرگ است

یکشنبه, 25ام بهمن, 1394
اندازه قلم متن

علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ایران گفت: “برخی در ماه‌های اخیر با مطرح کردن موضوعاتی همچون شورای رهبری به دنبال فتنه جدیدی هستند که باید بسیار مراقب این جریان خاص بود”.

او گفت که این جریان به نام “مستقل، فراجناح و بی‌طرف” وارد میدان شده، اما هدفش “تغییر ارزش‌ها” است و افزود: “فراجناح بودن یک دروغ بزرگ است و به نوعی ایفای نقش دوباره ای از سوی فتنه گران و ساکتان در فتنه ۸۸ است”.

مقامات حکومتی نزدیک به رهبر ایران از اعتراضات انتخاباتی سال ۱۳۸۸ تحت عنوان “فتنه” یاد می کنند.

موضوع “شورای رهبری” را در سال های اخیر اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و نامزد دور آینده مجلس خبرگان مطرح کرده که به شدت مورد انتقاد روحانیان و چهره های سیاسی محافظه کار ایران قرار گرفته است.

آقای هاشمی رفسنجانی در سخنرانی تبلیغات انتخاباتی خود هم که از تلویزیون ایران پخش شد، توضیح مفصلی در مورد انتخاب آیت الله علی خامنه ای به رهبری داد و در آنجا بارها به این موضوع اشاره کرد که بسیاری عقیده داشتند پس از آیت الله خامنه ای باید شورای رهبری تشکیل شود.

محافظه کاران همچنین از حمایت آقای هاشمی رفسنجانی و اعضای خانواده او از معترضان انتخابات سال ۱۳۸۸ انتقاد می کنند.
به گزارش خبرگزاری قوه قضائیه ایران، نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنرانی اخیر خود که روز شنبه ۲۴ بهمن (۱۳ فوریه) در جمع بسیجیان در گرگان انجام شده، از عملکرد جریان “مدعی فراجناح بودن” به شدت انتقاد کرده و گفته است: “آن روحانی که برای دفاع از انقلاب و اسلام به پا نخیزد روحانی نیست و آن مسجدی که در راه اسلام جریان ایجاد نکند، مسجد در طراز انقلاب و اسلام نیست و نباید وارد آن شد”.

آقای سعیدی گفته: “انتظار ما از مردم این است که شعارهای خود در ۲۲ بهمن را در زمان انتخابات و پای صندوق های رأی هم تعمیم دهند و به کسانی رأی ندهند که شیفته غرب و استکبار هستند و در صدد تشکیل مجلسی غرب گرا و سست بنیان هستند”.

منتقدان محافظه کار دولت ایران، آقای روحانی و اعضای کابینه اش را به گرایش به غرب متهم می کنند و نگران تشکیل مجلسی هستند که اکثریت آن را حامیان دولت، شامل اصلاح طلبان، میانه روها و بخشی از اصولگرایان تشکیل دهند.

سپاه پاسداران در دوره های قبلی انتخابات به دخالت سازمان یافته در انتخابات متهم شده بود.
از: بی بی سی

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.