شش ماه حبس به خاطر فیلمبرداری از دیوار خانه علی‌اکبر ولایتی!

چهارشنبه, 23ام مهر, 1399
اندازه قلم متن

«میلاد گودرزی»، فعال رسانه‌ای در پی شکایت نهاد ریاست‌جمهوری به شش ماه حبس محکوم شد

این فعال رسانه‌ای روز سه‌شنبه ۲۲مهر۱۳۹۹، با اعلام این خبر در حساب توییترش، علت صدور این حکم را «فیلمبرداری از دیوار خانه علی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر ایران» عنوان کرده است

«میلاد گودرزی»، فعال رسانه‌ای در پی شکایت نهاد ریاست‌جمهوری به شش ماه حبس محکوم شد.

این فعال رسانه‌ای روز سه‌شنبه ۲۲مهر۱۳۹۹، با اعلام این خبر در حساب توییترش، علت صدور این حکم را «فیلمبرداری از دیوار خانه علی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر ایران» عنوان کرده است.

میلاد گودرزی  با اشاره به «منزلی که نهاد ریاست جمهوری و حسین فریدون اصرار به تملک آن داشتند»، در صفحه توییتر خود نوشته است: «تابستون۹۷ دوربین ورداشتیم و رفتیم داخل این منزل و با مالکش مصاحبه کردیم. ماجرا رو روایت کرد. از دستور شخص حسین فریدون برای ایجاد ممنوعیت تردد برای خانواده تا بازدید پسر رئیس‌جمهور از منزل!»گودرزی آورده است به همین دلیل با شکایت نهاد ریاست‌جمهوری مواجه شد که در نهایت شعبه۱۰۵۹ دادگاه کیفری۲ استان تهران، وی را به جرم «فیلمبرداری از اماکن ممنوعه» به تحمل ۶ ماه حبس محکوم کرده است.

این فعال رسانه‌ای تاکید کرده صدور این حکم در حالی انجام شده که برای او «کیفرخواست» و «تفهیم اتهام» صورت نگرفته است: «بعد از شکایت نهاد ریاست‌جمهوری در دادسرای فرهنگ و رسانه، شعبه۴ این دادسرا اتهام را وارد ندانسته و بدون اینکه حتی مرا احضار کند، قرار منع تعقیب صادر کرد و پرونده بسته شد اما با اعتراض نهاد ریاست جمهوری پرونده به دادگاه ارسال شد.»

براساس احضاریه منتشر شده دادگاه آقای گودرزی روز ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ و به اتهام «نشر اکاذیب» در دادگاه کیفری دو تهران برگزار شده است.

از آقای گودرزی به عنوان خبرنگار نزدیک به حکومت یاد می‌شود. او در حال حاضر خود را خبرنگار تلویزیونی اینترنتی «آوانت» معرفی می‌کند.

برای دیدن اخبار و گزارش‌های بیش‌تر درباره رسانه و خبرنگاری به سایت خبرنگاری جرم نیست مراجعه کنید

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.